Natuurlijk gaan de "Jane Austen" afspraakjes van Gerrie en mij in de vakantie gewoon door.
En af en toe alles wat af is even uitleggen is leuk!
Want, eerlijk is eerlijk, het is een hele klus.
Alle kleine wybertjes die in de rand komen zijn schattig maar veel werk.
En daarom is het zo fijn om elke keer weer af te spreken en samen verder te gaan.
De steekjes die ik aan "Jane" zet blijven bijzondere steekjes.
Mienke begon er vier jaar geleden aan en ik mag het af maken.
Lieve lapjes van lieve, speciale vriendin.
Kijk, dit is die van Gerrie.
Ze is al wat verder maar had niet alles bij zich.
Heel andere stofjes.
Het wordt ook een mooie "Jane".
En zo werken we wybertje voor wybertje verder.
Pooh en Beer steeds in de buurt of, als we bij Gerrie zijn, haar twee trouwe viervoeters.
Potje thee, kannetje koffie erbij.
Zo houden we het wel uit!