woensdag 24 augustus 2022

Mijmeringen over beren en berencursus


 En dan zit je zomaar op een ochtend dat er eigenlijk van alles moet gebeuren achter je laptop oude weblog verhaaltjes te lezen.

Heel leuk om te doen en tegelijkertijd realiseer ik me dat de tijd echt voorbij vliegt!

Een verhaaltje uit 2012 over een beer die "zomaar" een gewond been had.

De veroorzaker van dit kwaad wordt al een jaar heel erg gemist. Wat een bijzonder figuur was onze lieve Pooh....


Lieve jongste maakte vaak de mooiste foto's. 

Het is nog altijd een genot om met haar samen te werken.

Opvallend vaak lees ik dat ik zo graag weer eens een beer wil maken...

en het komt er nog steeds niet van.


Zal ik dan vanmiddag eindelijk eens, nu ik nog een paar dagen vakantie heb, de schaar in een stukje mohair zetten?

Want het is toch ook wel heel leuk om, voordat de eerste lessen weer beginnen, een nieuw voorbeeld te hebben?

Heb jij ook zin om zo'n lieve beer, haas, ratje of wat dan ook te maken?

Er zijn nog plekjes vrij in de cursus die binnenkort start!

Hier kun je er alles over lezen.




3 opmerkingen:

Annelein zei

Heel... heel lang geleden heb ik een berencursus bij jou mogen volgen...;).

Joke zei

Dat is inderdaad heel lang geleden. Vijfentwintig jaar?

Ellen zei

Ik zou gewoon een beertje 🐻 gaan maken. Het is gewoon te leuk om het niet te doen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...