maandag 23 december 2019

Cadeautje voor?


Toen ik de schattige stoffen "French Armoire" van  L'Atelier Perdu zag wist ik al een tijdje dat mijn lieve middelste zwanger was.

Van deze stoffen zou ik graag iets maken voor ons eerste kleinkind dat in februari 2020 wordt verwacht.

Hoe mooi en bijzonder, welkom en geliefd zal het zijn.


Gisteren vierden we met ons gezin vast een klein beetje kerst.
 Want met onregelmatig werk moet je soms wat schuiven en aanpassen als je samen wilt zijn.

Voor iedereen was er een klein cadeautje en voor kw♡rtje maakte ik een haasje.
De oortjes voerde ik met een van de stoffen.

Ze staan inmiddels ook in de webwinkel.
 

1 opmerking:

Annelein zei

Wat een lief konijntje... en wat een geliefd kindje... Heerlijk van genieten Joke... <3....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...