maandag 28 oktober 2019

Featherweight dag


Ruim twee weken geleden ging ik een dag met mijn Featherweight op stap.

Jet van Quilt at Home had Francis van Singers and Featherweight uitgenodigd om een workshop te komen geven.

 Het was best een beetje spannend want ik heb mijn Featherweight dan al wel een poosje, erg handig zijn we samen nog niet... 

Gelukkig wist Francis alles goed uit te leggen en na de onderhouds workshop had ik toch heel wat geleerd.



Uiteraard gingen we ook nog iets maken. 
Alles was goed voorbereid en we konden dan ook gelijk aan de slag met een mooi stofpakketje, vlies, lijmpennen enz.

Het applicatie voetje dat we van Francis mochten lenen bleek een ideaal voetje.
Als je de foto goed bekijkt zie je dat ik her en der nog wat bij had mogen sturen maar ik ben blij met het resultaat.

We blijken samen meer te kunnen dan ik ooit had gedacht, mijn Featherweight en ik.


 Thuis maakte ik er nog een randje om en zie hier mijn quiltje!


 Zo'n jaar of vier geleden heb ik Francis al eens gevraagd om een keer naar Eibergen te komen.
Door omstandigheden kwam het er toen niet van maar we hebben weer overlegd om het nu toch werkelijk te gaan organiseren.

Francis heeft een volle agenda maar er komt vast een datum uit!



Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...