vrijdag 19 oktober 2018

Guutes Antieke Quilt




Het is heel wat jaartjes geleden dat ik aan deze quilt begon.

Ik weet het niet eens precies meer maar ik denk toch wel een jaar of zeven.

 Als mijn oude weblog nog bestond zou ik het op kunnen zoeken maar helaas....



Wat ik wel zeker weet is dat hij al heel wat jaren veilig opgeborgen op de kast staat.

En nu sinds enkele weken weer een plekje op tafel heeft gekregen.

Want ja, het is gewoon een heel mooie quilt die ik echt graag af wil maken.

Waarom ik dat niet eerder deed?



De stof die ik voor de achtergrond gebruikte was op en eerlijk gezegd niet helemaal naar mijn zin.

En nu?

Nu peuter ik al die stofjes er weer uit en zet er nieuwe voor in de plaats.

Het is een heel karwei maar ik ben nu al blij met het resultaat!

1 opmerking:

AnitaA zei

Hoi Joke,
Wat een werk, maar succes met het afmaken!
Anita

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...