maandag 26 juni 2017

'Voor elk wat wils"

 Alsof ik nog niet genoeg projecten onder handen had begon ik enkele maanden geleden weer met iets nieuws.
Het zat al zo lang in mijn hoofd en een paar blokjes maken kan geen kwaad toch?

Wat een heerlijke uitdaging is het.

Allemaal dezelfde blokken die zo anders lijken door het stofgebruik.
Het effect is groot!

Ik ga nog even wat stofjes in de goede kleuren bij elkaar zoeken.

Alles in een mandje bij elkaar en lekker aan de slag.
Vergeet ik bijna te zeggen dat het patroon "Patchwork of the Crosses" van Lucy Boston is.
De boeken hebben we in ons atelier en binnenkort ook in de webwinkel.

Wil je ook graag met dit patroon aan de slag?
Volgend seizoen geef ik weer om de week op woensdag middag les.
 
noemen we deze lessen.
Je kunt dus kiezen wat je maken wilt!

De blokken zal ik meenemen naar onze "Open dagen".


5 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Prachtige blokken.
En nee we hebben nooit genoeg projecten...
😂

Mini Egbers zei

Mooi Joke!

Supergoof zei

oeioei, dit is ook weer zo mooi,...
:o)

wilma oud zei

Prachtige blokken en hele mooie kleuren en ook hier liggen nog heel veel projecten. Veel plezier. Groetjes Wilma

marijna zei

Wouww, hier kijk ik l een hele tijd naar. Ik vind die blokken ook zo mooi.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...