dinsdag 5 april 2016

Nederlands Erfgoed maken?

Gisteren weer fijn met Gerrie gewerkt aan ons "Nederlands Erfgoed".

Een keer in de veertien dagen komen we bij elkaar en stallen onze lapjes en werkjes uit.
Deze foto's zijn van twee weken geleden.

Inmiddels zijn we al weer iets verder.
Kijk, Gerrie verwerkt het stopje dat ze tijdens de stoplapdag maakte er ook in.

Zo geven we er een beetje onze eigen draai aan.

Elk blok is een feestje om te maken.


En al knippend en naaiend bedachten we ons dat het zo leuk zou zijn om dit feestje ook in het atelier te houden!

Gezellig met anderen werken aan je eigen "Nederlands Erfgoed"! We zouden dan in september of oktober kunnen starten.

Leuk idee?

Mijn "erfgoed" zal ik binnenkort meenemen naar Eibergen. Het is nog niet klaar maar al wel erg leuk om te bekijken.

Het patroon van deze quilt is gemaakt door Hester







4 opmerkingen:

Jo Huijsman zei

Ik kan mij o zo gied voorstellen dat jullie samen met plezier aan dit juweel werken.

Dawn zei

Beautiful! The idea and quilt!

Guusje, zei

Erg mooi worden ze.

Francien zei

Lijkt me een leuk idee om samen aan een erfgoed quilt te werken! Een tijdje terug heb ik het patroon al besteld bij Hester n.a.v. jouw berichtjes.
Prima om daar na de zomer mee te starten ik houd je activiteiten kalender in de gaten. Die van jullie zien er nu al schitterend uit.
Met quiltgroeten Francien

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...