donderdag 11 september 2014

Klaar


Toen we twee jaar geleden met de pronkrol begonnen had ik geen idee dat het zo'n succes zou worden!

Die van mij is nu helemaal klaar.
De rijgdraadjes zijn er inmiddels ook uit en het is helemaal met flanelsteekjes afgewerkt.
Op het laatst was het nog even heel spannend want op het moment dat ik de stof afknipte realiseerde ik me dat dat fout ging.

Maar eind goed al goed!

Vrijdag en zaterdag kan ik tijdens de open dagen de pronkrol laten zien!

Je bent dan op beide dagen van 13.30 tot 17.00 welkom.


Inmiddels zijn we ook weer bezig met het maken van nieuwe pakketten.






4 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Kijk uit om het te zien in Veldhoven
Groetjes uit Zweden en een fijn weekeinden

Jo Huijsman zei

Het was vandaag heel gezellig bij Joke en wat hangen er inspirerende werkstukken. Leuk aanbod cursussen met leuke "juffen". het wordt vast een heel fijn winterseizoen

marijna zei

Is het al weer 2 jaar geleden dat je er mee begon? De tijd vliegt. maar je rol ziet er goed uit. Wie weet zie ik hem nog een keertje in het echt.

Balsemien zei

Gelukkig kwam het nog goed met je afgeknipte randje...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...