dinsdag 24 juni 2014

Dierbaar hoekje


Brocante............

Tja, wat kan een mens allemaal verzamelen?

Ruimte genoeg in huis sinds ons atelier naar Eibergen verhuisde.

Plek voor (nog) een  wiegje en een popje is er dus wel.

Het kleine gebreide spreitje kocht ik  bij "Très Belle Brocante" tijdens het gezellige weekend met haar.

De grote gebreide sprei die er onder ligt kocht ik afgelopen vrijdag in Diepenheim. En toeval of niet? Ook deze komt van Très Belle Brocante!



Dit beertje heb ik al jaren. Kocht het ooit in Engeland tijdens een berenreis.
Pop en beer zitten nu samen in het wiegje. Kleine spreitje staat er ook heel leuk bij!

Volgens mij vindt pop het veel gezelliger zo maar wat beer er van vindt weet ik eigenlijk niet........
En de mooie blauwe theedoekjes? Die kreeg ik een poos geleden van lieve middelste.

Weckfles van lieve vriendin en nog een glimpje van wat overgebleven Beatrix servies van mijn moeder!

Ik kan hier toch zo van genieten!!




7 opmerkingen:

Annelies zei

Ik kan me voorstellen dat je hiervan geniet. Zo gezellig !

Lida zei

Heerlijk hoekje! Groetjes
Lida

Johanna Zweden zei

Kan me voorstellen dat je geniet van dit hoekje
Groetjes uit Zweden

Anoniem zei

Ja, brocante blijft leuk. Je kunt er zo'n fijne sfeerhoekjes mee maken. Groetjes Wilma

Jo Huijsman zei

O wat zijn al die verzamel spulletjes fijn en nog fijner, je hebt weer ruimte om te verzamelen.

Guusje, zei

Het ziet er geweldig leuk en gezellig uit.

Balsemien zei

Heerlijk weer wat nieuwe hoekjes maken in huis nu er weer meer ruimte is. Lief beer en popje bij elkaar...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...