zondag 3 november 2013

Elke dag een uurtje

Het is meer dan een dagelijks wandelingetje. 
Het is genieten van mijn superlieve "jongens".
Het is mijn gedachten laten gaan en ordenen.
Dag lieve Beer, wat ben je toch een schatje!
Hai Pooh, wat geniet ik toch altijd van jouw ondeugende krullen in de wind.
Wat een genot om elke dag de wind te voelen, het bos te ruiken, de seizoenen te zien veranderen, blij te zijn met je leven.

Dank je lief kind, voor de wandelingetjes die je vaak met me maakt en de mooie foto's!



12 opmerkingen:

Berna zei

Heerlijk om deze uurtjes samen met je kind te kunnen delen.
Fijne zondag.

Annelies zei

Op de een of andere manier heb ik meteen het herfst gevoel erbij. Heerlijk.

It's me zei

Heerlijk....mooie foto's hoor !!! fijne zondag !! liefs Ria...x !

Guusje, zei

Wat mooi en lief.

Unknown zei

Wat een mooie honden en wat een rijkdom,

Liefs Hermien

nelleke zei

Wat een mooie plaatjes...mijn moeder heeft ook een golden retriever, ik herken die lieve blik!

ergens had ik het gevoel je ergens van te kennen...iets herkenbaars zag ik op je blog en nu weet ik het weer!! ik heb hier een visite kaartje van je liggen van jookies.

Misschien heb ik je eens op een beurs gezien en je vistitekaartje gehad! Ben er dus nog niet helemaal uit. Maar wel leuk zeg.


groetjes,


Nelleke

Sis Voorn zei

Ik snap het maar al te goed !

Geartsje zei

Heerlijk genieten!

By Pastries zei

Wat een schatjes zijn het toch! Super genieten van die twee!

Balsemien zei

Ha Joke, wat een mooie stoere jongens heb je toch! Pooh kan zo mooi fier zijn kop omhoog houden...

Rennie zei

Prachtige foto's volgens mij echt genieten.

Anoniem zei

Ik begrijp je helemaal. Groetjes Wilma

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...