woensdag 18 september 2013

Een gezellige middag

Dit jaar houden we geen open dagen in Neede maar straks, als alles klaar is doen we dat in Eibergen.

Toch wilde ik het nieuwe cursusseizoen gezellig beginnen en daarom kwamen we vanmiddag met een groepje bij elkaar.
Leuk om elkaars werk te bekijken maar helaas maakte ik niet veel foto's........

Volgende week beginnen we officieel met de cursussen. Op de woensdagmiddag zijn er nog wat plekken vrij.
Voorlopig beginnen we in Neede maar binnenkort  dus in Eibergen waar we nog meer ruimte hebben!!

Zin om ook mee te doen? Kijk dan even hier.

2 opmerkingen:

marijna zei

Je maakt me nieuwsgierig naar het atelier in Eibergen! Als het klaar is kom ik er zeker een bezoekje brengen.

By Pastries zei

Ooit, krijg ik weer tijd om lekker workshops te volgen;-)
Succes in Eibergen:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...