dinsdag 16 juli 2013

Verwendag

Wat was het een fijne dag, afgelopen zondag. We spraken met enthousiaste handwerksters een dagje af.
We aten wat, we dronken wat,
we showden en vertelden wat.
"O, dat wil ik ook" zeiden we tegen elkaar.
Niemand die zich afvroeg wat je daar nou mee moet!
Een super dag met allemaal mensen met dezelfde passie.
Met veel liefde en plezier breien, borduren,  haken en quilten we en met evenveel plezier mag al dat moois ook gebruikt worden.

Bedankt lieve Joyce, Anke, Gerda, Mienke, Ingrid, Willeke en Willy (even tellen, ja ik heb ze alle 7) voor deze fijne dag. 't Was fijn om mijn hoofd even helemaal ergens anders te hebben.

10 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

O Joke wat een schitterende dag en wat een mooi handwerk wat zit ik hier te genieten
Fijne week groetjes Joke

Supergoof zei

;o)))))))))))))))

Unknown zei

Wat heb jij een fijne zondag gehad.

Liefs Hermien

Annelein zei

Jou pronkrol heeft ook een onvergetelijke indruk gemaakt. Ik heb weer zin om te broeden op een nieuw projectje voor mijn eigen pronkrol. Maar dat lieve kleine schattige breilapje van Joyce blijft maar door mijn hoofd spoken... Wat een prachtig ontwerp!!!!

@nke zei

Ik vond het ook een dag om in te lijsten. Voor herhaling vatbaar toch?

Quiltgroetjes *+*

Rennie zei

Oh wat een heerlijke dag hebben jullie gehad. Zo geweldig je passie met elkaar te delen.

KijkDaarIs zei

Ik droom van STOP lapjes!!!...;0)
Het was een heerlijke dag.. en dan die antieke hé....pfffft krijg het er nog warm van..;0)
Fijne avond

Annelies zei

Leuk om op jullie blogs erover te lezen !

Willy zei

Ik zie het weer helemaal voor me en geniet er nog steeds van na. Stiekempjes kijk ik al weer uit naar de volgende keer.
Fijne blogpauze en knuffel, ook voor dat leuke stel met erg hoog knuffelgehalte.

By Pastries zei

Dat ziet er super gezellig uit! X

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...