maandag 11 maart 2013

Na het weekend, begin blogtour

Eind februari kreeg ik een mail met de vraag of ik mee wilde doen aan een blogtour:

verschillend bloggers lezen het boek "de lijst van al mijn wensen" en vertellen daar op hun blog over.

Ja, lezen wil ik wel en ook de kaft van het boek spreekt me als stofjes liefhebber aan.
Dus tussen het breien door werden er heel wat bladzijden gelezen.

Voorpandje nr. 1 had af kunnen zijn maar ergens tussen de letters door viel er een steekje..........

De blogtour begint vandaag.

Hier kun je er over lezen en ook de linkjes van de andere deelnemers zijn er te vinden.

Ik ga weer verder met het  boek en het voorpandje.

3 opmerkingen:

Balsemien zei

Ha Joke, lekker lezen! Veel plezier met het boek!

Amarins zei

Leuk dat je ook meedoet, ik doe ook mee en heb het boek al uit. Ben heel benieuwd wat jij er van vond. Groetjes, Amarins

Cindy at her Country Home zei

Hallo Joke, ben geen echte lezer en als ik met een boek begin kan dat soms wel een paar maanden duren voordat ik uitgelezen bent. Ook als het een heel pakkend boek is. Maar door jouw post dacht ik hé dat boek wil ik ook echt lezen, liefst dit jaar nog hahah... Dus dank dat je met je blogtour begint, boek staat op mijn verlanglijstje. En inderdaad net als jou tussen het handwerken en de dagelijkse dingen van het leven door. Hele fijne tour wens ik je, lieve hartengroetjes van Cindy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...