zaterdag 19 november 2011

En de winnaar is.........................

Gefeliciteerd Simone!! Je hebt de "give away" gewonnen!! Ik begrijp dat je sinds heel kort je eigen weblog hebt en natuurlijk komen we allemaal een keertje bij je langs ( het ziet er gezellig uit joh!).
 Als je niet zo van het rood bent dan sturen we je stofrolletje in een andere kleur.
Uiteindelijk bleken de keurmeesters op het moment van de waarheid geen interesse te hebben, ze waren druk met een lief gastje.

Allemaal reuze bedankt voor het meedoen en voor jullie leuke reacties. 't Was natuurlijk vooral als grap bedoelt maar ik ben ook blij dat nu veel mensen de weg naar mijn nieuwe blog weer gevonden hebben dankzij jullie inzet!!! Helaas blijkt dat namelijk nog steeds niet zo makkelijk te zijn.

14 opmerkingen:

josé zei

Simone GEFELICITEERD !!!

Wieke van Keulen zei

Joke, wat leuk. En ik heb net een kijkje genomen op Simone's blog. Leuk om haar ook te volgen. Leuke rolletjes heb je gemaakt.

Unknown zei

Wat leuk is zo'n verloting je komt dan weer allerlei leuke mensen tegen die ook besmet zijn met het gezonde quiltvirus. Tof initiatief Joke, ga nu gauw bij Simone op haar blog kijken.

Vrolijke groetjes Renée

Lida zei

Gefeliciteerd Simone, je bent een echte bofkont met deze leuke pakjes! Joke bedankt voor de leuke give-away en tot spoedig ziens, groetjes
Lida

Rennie zei

Leuk voor Simone ik ga gauw bij haar kijken.

Willy zei

Gefeliciteerd Simone.
Joke bedankt voor de leuke give away.
Fijne zondag, groetjes

Quilting Moesje zei

Bedankt...!
Wat leuk al deze reakties ook....
Zie mijn naam wel veel voorbijkomen...(:O:)))
Dit had ik een paar dagen geleden toch niet kunnen denken.(dromen misschien...)
Ik heb Joke al een mailtje gestuurd, maar las hier nog de leuke reakties...bedankt hoor!
Simone

Birgitte aka Bietje zei

Proficiat Simone. Ik ga zo meteen even naar je blog kijken. Ben benieuwd hoor.

Guusje, zei

Gefeliciteerd Simone. En ja wat wil je met zulk leuk bezoek heb je geen oog meer voor anderen dingen.

quiltlodge gerda zei

Gefeliciteerd Simone. Tja, had ik toch even pech dat die twee doerakken net met iets anders bezig waren..

Jeanneke zei

Gefeliciteerd, Simone!
En Joke, bedankt voor de leuke give away.
Groetjes!

Jeanneke.

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd Simone, ik kom direct even bij je om het hoekje kijken.
En Joke, wat een mooie give-away!

marijna zei

Simone, gefeliciteerd met je give away. Gezellige foto met de spelende honden.

Quilting Moesje zei

Ha Joke,
Jippie....(O))
Net viel jou give away envelop op de deurmat !
Leuke stofjes ! die ik nog niet heb....!
Morgen zet ik ze op mn weblog ....heb nl zo weer avonddienst.

Bedankt hoor,

Groetjes Simone

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...