maandag 3 oktober 2011

Frans hoekje

Eén van de favoriete plekjes in mijn winkeltje is het "Franse hoekje". De boeken, bandjes, borduurwerkjes enz. hebben een enorme aantrekkingskracht op me. Ik ben nu druk aan het borduren met de blokjes van "patch rouge". De lapjes zijn voorbedrukt en de steekjes heel divers. Dat maakt het voor mij dubbel zo leuk, ik pak een lapje en kan zo aan de slag. Steekje voor steekje worden het stuk voor stuk mooie blokjes. Als je nog mee wilt doen met de cursus dan kan dat nog. Meld je dan zo snel mogelijk aan zodat ik de pakketjes op tijd bestellen kan. Mocht je ze liever per post ontvangen dan kan dat natuurlijk ook. Kijk maar even hier voor meer informatie.

11 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat een enig hoekje is dit Joke, nu daar wil ik ook wel even snuffelen
Groetjes Joke

Willy zei

Mooie geborduurde blokjes. Ik zag bij Supergoof ook dat prachtig geborduurde alfabet die ze bij jou heeft gekocht. Die zet ik ook maar op mijn verlanglijstje.
Groetjes

Supergoof zei

Ik geniet ook zo van de borduurwerkjes,... Ben nog steeds blij dat ik die zaterdag de knoop doorhakte en voor beiden ging, het beertje en 't borduur!!!
:o)

Volgens mij kan ik deze eactie plaatsen,...
;o)

Joyce zei

Ik vind al jouw hoekjes leuk!!
:o))

Ps..die dubbele punt met o en 2x )) betekend dat ik lach...;o))

Ps..die punt,comma met o en 2x )) betekend een flinke knipoog....

;o)))))))))) (GROTE knipoog)

Zo, nu weet je ook waar de tekentjes voor staan.

Balsemien zei

He Joke, jouw Franse hoekje ziet er leuk uit!
groetjes,Mienke

Marijna zei

Wat een lieve borduurtjes zijn dat. De bansjes en het borduurbandm ziet er ook erg aanlokkelijk uit.

Gerda zei

oh oh ..gevaarlijk leuk!!!
ik hou wel van Franse hoekjes..

Anoniem zei

Hehe, ik heb ook eindelijk je nieuwe blog ontdekt... Leuk om weer van je te horen/lezen, je staat weer in mijn Google Reader. Groetjes, Gert

veerle zei

Wat ben ik blij dat ik je teruggevonden heb!!! Ik was je kwijt, snik
Tja ... een mens is een gewoontedier en ik kwam toch regelmatig eens kijken. Dus nu kan dit terug :)

Karen zei

I love how these quilt blocks are created. I have not seen this technique before.

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

Ze zijn echt super leuk die doekjes.
ik ga meteen een kijkje nemen in het Hoekje.
een hele mooie Zondag .
Liefs Margarita

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...