dinsdag 20 september 2011

Lieve bastaard!

Kijk hem liggen, hier nog lekker bij zijn mama.......Ze is een schat van een hond, een kruising tussen een Sint Bernard en een Labrador. Ze werd verliefd op een mooie Golden Retriever en samen kregen ze negen pups. De mooiste, liefste,  grappigste enz. hebben wij gekozen (en we denken dat al die andere mensen dat van hun pup vinden). Saskia heeft het helemaal goed en we zullen haar een setje mooie lapjes sturen.
Zwenneke maakte een mooie fotoreportage op de hei. Poseren wordt hem met de paplepel ingegoten.

Vandaag gaan we weer over tot de orde van de dag: lapjes snijden, pakketjes maken enz. Want op 14, 15 en 16 oktober staan we op de "handwerkdagen" in Vijfhuizen.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

wat een schatje fijne dag Ineke

Lida zei

Het is gewoon een schat en dat is het belangrijkste toch? Onze vorige was ook een kruising, maar Tara is dus "raszuiver"zoals ze zeggen, maar het maakt mij helemaal niets uit, het is een dondersteen en dat is het! Geniet maar van haar! Groetjes
Lida

Hubertine zei

't is een droppie!!!! Om op te vreten!!!
Groetjes, Hubertine

Saskia zei

Yeeah! Wat leuk dat ik wat gewonnen heb! Ik vind het een schat van een hond. Ben benieuwd naar de lapjes...

groetjes,

Saskia

conny's quilts en creaties zei

Wat een schatje, hij is echt prachtig, zijn ouders hebben er een mooie mix van gemaakt!

Johanna Zweden zei

Nu dat is een fotomodel in spĂ©. leuke foto´s
Groetjes Joke

Anoniem zei

Oh Joke wat ziet "mama" er ontzettend LIEF uit!!
Zucht.....als ik zulke hondenfoto's zie dan smelt ik.....
Groetjes Joyce

Annelies zei

Ik heb je weer gevonden. Gezellig ! Ik zit nu ook bij blogspot.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...