woensdag 27 februari 2013

Vestje breien

Mooi bolletjes gekocht bij deze winkel tijdens de handwerkbeurs.
't Was de bedoeling om eerst wat anders af te maken voor ik er aan begon maar ik kon de verleiding niet weerstaan.
Als het goed is gaat het er zo uitzien maar dan in andere kleurtjes.


woensdag 20 februari 2013

Morgen gesloten

Even vertellen dat er zo weinig berichtjes zijn omdat het fototoestel is uitgeleend.
Kijk maar even hier dan snap je waarom!!!

Daar komt bij dat de tuin op dit moment op de kop wordt gezet door échte tuinmannen en we dus druk zijn met de rommel om huis.

Het ziet er niet naar uit dat dit morgen beter begaanbaar is en daarom zijn we morgen gesloten.

Volgende week zullen we dit goed maken met een klein cadeautje voor elke betalende klant!


dinsdag 12 februari 2013

Bordurend kind

Nadat we een heerlijk weekendje weg met Pooh en Beer naar Drenthe zijn geweest zijn we nu weer volop bezig met de voorbereidingen voor Zwolle.
 Lief kind heeft borduurwerkje af. Ze helpt zaterdag op de beurs en brengt het dan mee.
Volgens mij is het ont-zet-tend leuk geworden!!!!!

Het staat in dit boek waarvan we een hele stapel meenemen.

Reken maar dat het borduurwerk een ereplaatsje hier in huis zal krijgen.

dinsdag 5 februari 2013

Webwinkel bijgewerkt!

Zij heeft weer heel veel werk voor me gedaan en de webwinkel weer bijgewerkt.
Deel 5 van de pronkrol staat er in.

Ik vond het zelf erg leuk om te maken!
Er kan weer gebroddeld worden
en enkele stofjes uit de serie "independence trail" zijn deze keer "fat quarters van de maand".

Ja, met dank aan mijn lieve, onmisbare hulpje komt er zo langzamerhand weer regelmaat in de chaos!





zaterdag 2 februari 2013

De chaos een beetje voorbij........


Een rommeltje van breispulletjes.

Proeflapjes, garen , naalden.

't Staat een beetje symbool voor de onrust van de afgelopen maanden.

Wat nodig was gebeurde maar alle extraatjes schoten er een beetje bij in.
Inmiddels is het één en ander weer een beetje op orde en probeer ik de regelmaat weer terug te vinden.

Nog even geduld voor alle broddelaars..........Ik vind het zelf ook jammer maar kan niet alles!


donderdag 24 januari 2013

Borduurwerkje maar dan anders........

Een gezellig avondje uit. Beetje rommelen met mos, gaas, jute  en nog veel meer.
Het had zelfs iets weg van een borduurwerkje.
Ook al zie je dat in het resultaat niet terug.
Welkom vogeltjes, eet jullie buikje maar lekker rond.


zondag 20 januari 2013

Op een koude, zonloze zondag....

.....is zelfs Pumpkin graag overdag in de kamer,
nestelt Pooh zich op de bank
en bekijkt Beer zich dit alles in zijn meest zondagse houding.

dinsdag 15 januari 2013

Nu ook opruiming in de webwinkel

We zijn druk bezig......

Een deel van de stoffen die nog over zijn uit de opruiming staan nu ook in de webwinkel.

Vandaag zullen we er nog meer toevoegen.

Ze zijn hier te vinden.

donderdag 3 januari 2013

Opruiming

Vandaag en morgen houden we opruiming.

Stoffen aan de meter, fat quarters, pakketten enz.

Beide dagen  zijn we van 13.30 tot 16.00 geopend.


maandag 24 december 2012

Fijne feestdagen


Uitslag

Gezellig dat jullie meededen met de give-away.

Natuurlijk is het allemaal niet zo serieus en hoefde je zeker niet alles te doen.
Er stond immers "of".

We gaan een pakketje sturen naar Ine, Marga, Gonny, Guusje en Yolanda.

(willen jullie mij jullie adres doormailen: jookiesberen@hotmail.com)

vrijdag 21 december 2012

Weggevertjes

Bijna aan het eind van het jaar gekomen willen we jullie nog even verrassen met wat "weggevertjes".
Voor de eerste, de broddellap, hoef je bijna niets te doen.

Patroontje van de site halen en breien, dat is alles.

Veel plezier ermee!
Voor de tweede, verschillende mooie boeken en een borduurpakketje, mag je iets meer doen:


Volg dit weblog (zie rechterkolom), vind ons leuk op facebook of meld je aan voor de nieuwsbrief (rechterkolom op website).
Reageer vervolgens op dit berichtje (zet daarbij ook even wat je hebt gedaan).

Heb je dit allemaal al gedaan? Dan is alleen een reactie voldoende om kans te maken op één van deze vijf kadootjes!

vrijdag 14 december 2012

Pronkrol deel 4

Vanochtend weer een gezellige ochtend gehad met de dames die de pronkrol cursus doen.

Wie per post mee doet kan vandaag het pakketje verwachten.

Deze keer worden er twee tussenzetsels gebreid.

De andere lapjes op de foto komen een volgende keer aan bod.
De pakketjes van de eerste drie delen zijn ook los te bestellen.

Je kunt ze hier vinden.


woensdag 12 december 2012

Scandinavian Christmas

Vorige maand stuurde Fanny mij foto's van de vorderingen van haar "Scandinavian Christmas".
Zo leuk om te horen dat ze er met veel plezier aan werkt.
Kijk hoe vrolijk haar engeltje is.
De kerstman en zijn rendier zijn ook present.
De top is klaar en Fanny mailde dat ze hoopte ook het quiltwerk voor kerst af te hebben.

Ik ben heel benieuwd of dat is gelukt..............

Mocht je nu ook zin hebben om deze fantastische quilt te maken? We hebben nog een paar pakketten.
En geloof me, het is zo'n leuke quilt om aan te werken: patchen, appliceren, stitchen allerlei technieken komen aan bod en het resultaat is zo leuk!!

Kijk maar even hier in de webwinkel.






zondag 9 december 2012

Beetje guur.......maar gezellig

Het liefst is ze buiten, onze Pumpkin, maar nu het toch wel guur is verkiest ze een plekje in het poppenbed.

En gelijk heeft ze..
 Gezellig in het kersthoekje!

De sokjes in het boompje vind ik zo schattig! Een leuk, klein werkje voor kerst.

Je kunt ze hier in de webwinkel vinden.


Ook de "Scandinavian Christmas" quilt blijft favoriet.

Daarvan hebben we op verzoek nog weer wat pakketten gemaakt.

Ook deze staan in de webwinkel en vind je hier.

zondag 2 december 2012

Heerlijke avondjes

Als ons baasje 's avonds werken moet dan maken wij het altijd heel gezellig met ons vrouwtje:

Kopje thee en een handwerkje staan al voor haar klaar

Zien jullie dat Pooh alles even inspecteert?
Ja hoor, we hebben alles.

Borstplaatjes voor haar en lekkere hartenkoekjes voor ons.
Ons heerlijk avondje kan beginnen!



vrijdag 30 november 2012

Dankzij hulp!

Ja! Ik kan weer foto's plaatsen.

Zij heeft heel wat foto's verkleind zodat ik weer wat ruimte heb.

Ik laat het allemaal maar braaf gebeuren want snap er zelf helemaal niets van.

Ik mag nu alleen nog maar "kleine foto's" plaatsen................

En omdat ik nog niet weet hoe ik foto's moet verkleinen laat ik die sturen.

Wat een hulp!

En de foto's die ik toegestuurd kreeg komen van haar zusje..............ook een lief kind van me.

(Geen site en geen blog maar wel borduurgaren, -stof, -naalden en -boek en helemaal in de ban van borduren!)

Dit boek  nam ze vorige week mee en tussen werk en studie door heeft ze al heel wat steekjes gezet.

Bedankt lieve meiden voor al jullie hulp!









maandag 26 november 2012

Geen berichtjes want geen foto's

't Is al een heel tijdje stil op mijn blog.

Ik wil wel heel wat vertellen en laten zien maar dat laatste is nu net het probleem: ik kan geen foto's plaatsen.

En een verhaaltje zonder plaatjes vind ik niet zo leuk!

Mijn mooiste herinneringen aan het  vroeger voorgelezen worden is dat ik vooral het plaatjes kijken zo leuk vond.
Het verhaaltje boeide me altijd wat minder.

En daarom is het hier nu zo rustig.

Er wordt aan het probleempje gewerkt dus nog even geduld aub...............


zondag 18 november 2012

Handwerk en Quiltdagen Arnhem

Wat hadden ze er een leuk standje van gemaakt, mijn lieve meiden.
Zo fijn om te weten dat mijn spulletjes bij hen in goede handen zijn.

Foto gemaakt door Foto'Z
Beetje jammer dat Fluffy niet meer thuis komt maar ze heeft vast een lieve nieuwe baas gevonden!

donderdag 15 november 2012

Bijna klaar

Gebreide spulletjes liggen klaar.
Beren en pakketten van quilts ook.
Stoffen ingepakt.

Het opbouwen kan beginnen!

Mijn lieve meiden hebben alles weer prima geregeld en zullen de stand inrichten en vertegenwoordigen.

Voor iedereen die de Handwerk en Quiltdagen gaat bezoeken: veel plezier daar!

p.s. i.v.m. de opbouw van de beurs zijn we vandaag gesloten!



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...