Vrijdagavond: laptop uit, lapjes gepakt en weer verder gegaan met de huisjes. Een leuk ruitje (tja, alweer) heb ik uitgezocht voor de sashings. Even dacht ik geen tussenblokjes te gaan maken want het ruitje liep bijna door. Maar bijna is niet helemaal dus dat wordt uithalen en een stofje voor tussenblokjes kiezen.
Zaterdag: weer wat klokhuisjes geknipt en aan elkaar genaaid.
Haar appeltjes zag ik en ik was verkocht. Het schiet nog niet zo op met die van mij maar stukje voor stukje begint het toch al een klein quiltje te worden.
En omdat het me in de vakantieweek zo ontzettend goed is bevallen: nog steeds de laptop uit!
Zondag: heerlijk weer dus fijn gewandeld met mijn mannen. Thuisgekomen eindelijk "Kittens Tale" weer eens uit de kast gehaald. Naaimachine op tafel en zoefff..... wat gaat dat snel! Weer even heel wat anders dan al die kleine klok- en scraphuisjes. Deze quilt "moet" nu toch echt snel een keer af want
zij wacht er al zolang op!
En ook zondag was weer een dagje zonder mail te openen.
Maandagochtend: de plicht roept dus wat huishoudelijke klusjes gedaan.
En met een lekker muziekje en twee snurkende hondenbeesten op de achtergrond is ook dat zo weer gedaan.
Dus laptopje op tafel en help!!!!!!!!!!!!!!!
Ik viel er nog net niet van achterover: mailbox vol, berichtjes via de webwinkel. Wat leuk!!!!!!! Zoveel enthousiaste reacties op de
broddellap!!!! Er hebben heel wat breinaalden getikt afgelopen dagen.
Maar........zoals alles heeft ook dit een keerzijde: helaas ook negatieve berichtjes. Puf....Lieve mensen, ik zet het er voor mijn en , ik hoop, ook jullie lol op. Ik broddel nog wel even door en jullie mogen meedoen maar niets is verplicht! Als je vragen hebt wil ik ze met alle plezier beantwoorden maar mijn weekend is me toch wel een beetje heilig.
Zo, dat moest me even van het hart.......lucht best een beetje op.
En nu niet denken dat ik jullie vragen/opmerkingen vervelend vind. Helemaal niet!!! Mag graag met jullie samen overleggen, denken, uitleggen enz. dus blijf mailen, vragen en breien als je het leuk vindt. En als je het niet leuk vindt?? Nou, ik zou zeggen: "klik" even door naar iets anders.
Fijne dag allemaal!