donderdag 2 november 2017

"Twas the Night"

Een stitchery-werkje dat ik jaren geleden maakte.
Ieder jaar met kerst krijgt het weer een leuk plekje in huis.

Ook dit is een patroon van Lynette Anderson.
Eerlijk gezegd viel ik vooral voor de schattige knoopjes.
Maar ook het borduren was een feestje!
Allemaal verschillende steekjes.
Zo leuk om te doen.
Daarom hebben we en de knoopjes en het boek weer in ons assortiment.

Het boek vind je hier in de webwinkel, de knoopjes daar.

Wie weet heb je deze kerst ook dit leuke werkje in huis hangen!



1 opmerking:

quiltlodge gerda zei

Hoi Joke, heerlijk die kerstwerkjes. Hier liggen ze ook weer klaar. De Scandinavian heb ik vandaag weer opgehangen. Dat had ik mezelf vorig jaar al beloofd; dat hij na de herfstvakantie weer mocht hangen. Zo zonde als hij maar een paar weken tevoorschijn wordt gehaald. Ik zeg nu tegen mezelf dat het een winteruitverkoop is en niet alleen voor de kerst. πŸ˜‰De rest moet wel nog even wachten hoor. Direct na Sinterklaas hang ik de hele santekraam weer op. Geen nieuwe voor mij dit jaar want ik heb er gewoon geen plek meer voor πŸ™ƒ Groetjes!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...