donderdag 16 november 2017

Weer aan het opbouwen

 Het "ziek-thuis-zijn" heeft plaats gemaakt voor "herstellend-thuis-zijn".

Dus werden er weer plannetjes gemaakt en pakte ik de draad weer op.

Heerlijk!
Gisteren gaf ik weer twee uur les.

Moe maar voldaan kwam ik thuis.
 
Elke dag weer een paar uurtjes werken is het plan.
 
Alle andere uren worden nog steeds opgevangen door Gerrie en een van mijn dochters.
 
Geweldig dat ik altijd op ze terug kan vallen.

 Een van de  deelneemsters aan de  "voor elk wat wils" cursus koos voor dit leuke pakketje met verschillende wintertaferelen.


 In onze webwinkel is een pagina "kerst" gemaakt.
Binnenkort wordt deze nog aangevuld.


7 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Goed bericht dat je weer een klein beetje de draad van het werken op kan pakken. En ook heel fijn dat je zo'n goede steun aan Gerrie en dochter hebt. Veel beterschap verder! Rustig aan.

Anoniem zei

Heerlijk dat je weer opknapt ,hulp van je omgeving draagt daar ook vaak toe bij.

Gr An.

Mini Egbers zei

Fijn dat je weer opknapt, doe rustig aan.
Groet, Mini

Mini Egbers zei

Fijn dat je weer opknapt, doe rustig aan.
Groet Mini

Ineke zei

Rustig aan, beterschap verder

Wilma Kuin zei

Wat fijn dat je nu herstellend thuis bent... dat is beter dan ziek thuis!

wilma oud zei

Goed te lezen dat het langzaam aan wat beter gaat. Zorg goed voor jezelf. Lieve groet van Wilma

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...