zaterdag 28 oktober 2017

Meekijken

Zeven jaar geleden maakte ik mijn "Scandinavian Christmas".

Destijds verkochten we complete pakketten en gaf ik er cursus in.

Dit jaar was er weer een stel dames die deze quilt graag wilde maken en zou ik de cursus weer gaan geven.


Het liep even anders dan gepland omdat ik ziek werd maar de cursus wordt toch gegeven!
Gerrie nam het graag van me over en gisteren was alweer de derde les.


Ik mocht meekijken via foto's die door werden gestuurd.


Alle foto's uit dit berichtje zijn dus van cursisten.


Ik vind ze ge-wel-dig!

Super-inval-juf met super cursisten!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Van harte beterschap.

Gr Odette.

Ineke zei

Beterschap

Jo Huijsman zei

Wat een rust, een goede vervanging. Maar toch, snel beter worden Joke.

Supergoof zei

7 Jaar geleden genoot ik er van om alle vorderingen te volgen, en genieten dat doe ik nu weer!
Zo leuk en *M*O*O*I*!
:o)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...