donderdag 19 oktober 2017

Herfst

Hoewel de temperatuur buiten anders doet vermoeden is het toch echt herfst.

Mijn "weer-beter-worden" duurt wat langer dan ik had gehoopt.
Quilt lapjes pak ik op en leg ik weer weg.

Heb er nog niet zo'n zin in.
Maar een borduurwerkje is lekker handzaam.

Ben helemaal blij met dit leuke kussentje!
Er zijn pakketjes van gemaakt en ze staan ook al in de webwinkel.
Je kunt ze hier vinden.

Ben zo blij met alle lieverds die er voor zorgen dat alles bij "Jookies" gewoon doorgaat!


4 opmerkingen:

Annelies zei

Veel beterschap toegewenst ! Een heel leuk kussentje.

Ineke zei

Beterschap, nooit fijn als je niet fit bent.
Mooi kussentje!

Grietje vanKempen zei

Echte vriendschappen zijn GOUD waard.
Ik wens je van Harte een Spoedig Herstel.

Jo Huijsman zei

Wat vervelend Joke, Beterschap en ik hoop dat je snel weer de oude bent. Fijn dat er zoveel lieve mensen op je toko passen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...