woensdag 26 oktober 2011

Patch Rouge

Zes van de negen te borduren blokjes van "Patch Rouge" zijn klaar.
Blokjes met mooie namen als "Assiette de Dresde", "Etoile 8 pointes" en "Tressage du panier".
En hoe mooi klinken namen als "Roue de la fortune" en "Marches du palais"?
Ik ben nu bezig met "Coquille de palourde" en het verveelt geen moment! De voorbedrukte lapjes zijn ideaal om tussendoor even op te pakken. Steekje voor steekje ontstaan de leukste patroontjes. Ben druk aan het denken hoe ik het straks tot een geheel ga maken maar daarvoor heb ik nog wat tijd.

 De blokjes die nog op voorraad zijn kun je hier vinden maar misschien vind je het nog leuker om één keer in de maand aan te schuiven en onder het genot van een kopje koffie of thee de cursus te volgen? Kijk dan even daar. Alle blokjes maken maar niet de mogelijkheid om te komen? In dat geval kun je je onder hetzelfde linkje aanmelden maar dan de keus maken voor "Patch Rouge verzenden". Meld je voor 31 oktober aan zodat ik de blokjes op tijd kan bestellen.

Ik maak nog een paar steekjes zodat ik gauw weer een mini blokje af heb.

7 opmerkingen:

Wieke van Keulen zei

Prachtig, ik ben benieuwd naar het eindresultaat, maar aan de "waslijn" zijn ze al mooi.

Lida zei

Wow wat een fantastische blokjes zijn het geworden en ik vind de kleuren gaaf! De namen vertaald zijn niet half zo poëtisch als in het Frans, maar dat mag de pret niet drukken! Veel plezier en succes met de finishing touch! Groetjes
Lida

Anoniem zei

Prachtig mooie blokken! Ik heb nog een projectje van die ontwerper/ster ....

jolanda zei

Wat een prachtige blokken!! Het is dat ik van mezelf écht niet weer aan iets nieuws mag beginnen, anders wist ik het wel!
Leuk om je stand te zien op de beurs in Vijfhuizen... zoals ik op mijn blog al vermeld heb, vond ik het er weer supergezellig uitzien. En dat je dat mooie band verkoopt daar ben ik heel blij mee hoor... met die tip heb ik al mensen blij gemaakt ook hahaha.
Ben benieuwd wat je uiteindelijk met deze mooie blokjes gaat doen.
groetjes, Jolanda

quiltlodge gerda zei

mmmmmm, wat zijn ze weer beeldschoon.

Corrieneeltje zei

Dat zijn echt prachtige blokjes Joke!

marijna zei

Het zijn erge leuke blokjes. Ze hingen in je atelier toen ik bij je was. Zoals bij alles..in het echt zijn ze nog mooier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...