donderdag 20 september 2018

Brocante Parade



Met lapjes en draadjes bezig zijn is iets wat ik mijn leven lang al graag doe.

Als kind aan tafel met mijn moeder en tante die kleding aan het naaien waren.

En ik mocht dan met de restjes stof iets doen.

Mooie herinneringen aan twee lieve vrouwen.


Toen ik wat ouder werd ging ik van alles verzamelen.

Fijn textiel, grof linnen, bandjes, kantjes noem maar op.

Mijn verzameling is groot.

Vind het zelf een beetje té groot.


Daarom heb ik een selectie gemaakt van wat weg mag.

En ja, zelfs nu heb ik nog veel.

Soms ging wat weg mag weer terug in de kast maar uiteindelijk heb ik toch nog heel wat wat meegaat naar de "Brocante Parade"  in Diepenheim.

Deze wordt zaterdag 22 september van 10:00 tot 17:00 gehouden.

Entree is gratis.

Leuk om eens iets heel anders te doen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Diepenheim was ooit leuk ,jammer dat het er altijd regent en de horeca is zo slecht georganiseerd dat je uren moet wachte om iets te bestellen.

Groetjes Odette.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...