dinsdag 2 augustus 2016

Quilttentoonstelling in "de Oale Schole"



Uitzicht vanuit "het Oale Höfke" op ons huis.
We wonen nu alweer ruim een jaar in ons lieve oude huis.

Elke dag geniet ik van dit mooie plekje in mijn geboortedorp.

Het is een actief dorp waar veel vrijwilligers zich inzetten om leuke activiteiten te organiseren.
Hier bracht ik mijn lagere schooltijd door
Zo wordt er op zondag 7 augustus van 11.00 uur tot 16.00 uur een oogstdag georganiseerd door de "Historische Vereniging Oud Noordijk".


Tevens is er die dag een quilttentoonstelling in de "Oale Schole".



Een groep quiltvriendinnen:  "de Talking Bees" viert dan hun tien jarig bestaan.


In die jaren hebben ze samen heel wat quilts gemaakt die ze nu voor het eerst tentoonstellen.



Gezelligheid staat bij deze groep voorop en samen hebben ze dan ook al diverse uitstapjes gemaakt.


Ze bezochten tentoonstellingen in Nederland,


Ierland, Engeland en Luxemburg.



Sommige leden volgen af en toe nog een cursus.


Jookies is gevraagd om tijdens de tentoonstelling een standje in te richten en dat doen we maar al te graag!

6 opmerkingen:

marga zei

7 augustus is zal het noteren lijkt mij erg leuk.

Groeten
Marga

Annelein zei

Leuk!!!! Helemaal op je plek!!!

Joyce (QUILTDJOOJS) zei

Dat wordt weer een mooie dag!! Zo'n bijzondere lokatie......
Veel plezier!

Monica zei

Leuk hoor, veel succes!

Anoniem zei

Prachtig wonen daar. Veel succes. Groetjes Wilma

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Mooie quilts voor de tentoonstelling.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...