dinsdag 28 januari 2014

Kaatje

Kijk, dit is een foto van "Kaatje" zoals Willeke mij een poosje terug stuurde.


Zij borduurt deze mooie lap uit het boek van Berthi.
Niet veel later kreeg ik weer een foto van de vordering en afgelopen zaterdag bracht Willeke de lap mee.

KLAAR! (alleen nog afwerken)

Maar ik vergat een foto te maken.

Op 5 april komt Berthi bij ons in Eibergen een lezing geven over haar boek, komt ze wat uit haar verzameling laten zien en zal ook "Kaatje" van Willeke te bewonderen zijn.

Zin om te komen?
Lees dan hier meer over de lezing.

Uiteraard neemt Berthi ook haar boek mee en kun je deze bij haar laten signeren.


7 opmerkingen:

Lida zei

Wat gezellig allemaal, zit helaas vol dus zal er niet bij kunnen zijn, maar wens je in jouw nieuwe stekkie een herlijke en goede periode! Groetjes,
Lida

Lida zei

Helaas ben ik dan verhinderd maar wens je een heerlijke dag en veel succes op je nieuwe stekkie, groetjes
Lida

Willy zei

Het is jammer, maar ik kan dan niet. Gelukkig heb ik het boek al en mocht ik Kaatje ook al zien. De foto die ik gemaakt heb van Kaatje laat de lap niet goed tot z'n recht komen. De gele bloemen vallen helemaal weg.
Groetjes,

Johanna Zweden zei

Wat mooi Joke
En je linnen is aangekomen wat ben ik daar blij mee-
Fijne dag groetjes Joke

Monica zei

Super mooi dit borduurwerk 'kaatje' hij ligt bij mij ook klaar om aan te beginnen, nu alleen even een beetje tijd zoeken.

Guusje, zei

Wat is Kaatje mooi die staat ook bog hoog op mijn lijstje om te maken.

Evelyne zei

Kaatje is echt een pracht lap!

Ja dat dubbele gevoel ken ik ook!

Fijne week, Evelyne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...