dinsdag 2 juli 2013

Pronkrol in elkaar gezet!

 Deel 10 van de pronkrol bestaat uit twee haakwerkjes.
Inmiddels heb ik mijn pronkrol zover in elkaar gezet en geregen.
Nu nog met een flanelsteekje vastzetten.
Tijdens de cursus werden er afgelopen vrijdag wat bloempjes gehaakt.

Voor nu even twee maand "pronkrolvakantie".

In september beginnen we weer met het versturen van deel 11.
Iedereen die vanaf dan weer mee wil doen kan zich hier  aanmelden.

Heb je de delen 1 tot en met 10 gemist en wil je die toch graag maken?
Ook dat kan.
In september starten we weer opnieuw!
Ook daarvoor kun je je hier aanmelden.
Geef wel even aan of je per post mee wilt doen of dat je op cursus komt.

Overigens is de pronkrolcursus de enige cursus die zeker in september begint.
Of  het ons oude of nieuwe adres wordt weten we nog niet helemaal zeker .............




10 opmerkingen:

Annelein zei

Wat een mooie rol wordt het al... volgens mij willen ze allemaal door voor de volgende ronde...

En ik geniet van een afstandje gewoon mee...*Ü*...

Annelies zei

Wat ziet het er prachtig uit.

Lida zei

Ziet er gaaf uit! Groetjes
Lida

Wilma Kuin zei

Oh wat is dit mooi, joke!!
Prachtig!!

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Erg mooi geworden tot nu toe.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Het is bijzonder mooi geworden. helaas heb ik nog maar weinig gedaan aan de pronkrol, maar ooit komt het af hoor!
groetjes
Wietske

Guusje, zei

Wat ontzettend mooi.

Marion zei

Zo verschrikkelijk mooi.
Even rust tussen de pronkrollen in is ook wel weer fijn.

Fijne pronkrolvakantie!!!!

Groetjes van Marion

Unknown zei

Jazeker Annelein ga ik zeker door op de vrijdagmorgen bij Joke, het is zo gezellig bij haar en we krijgen meteen goede uitleg als het nodig is :)

@ Joke, tot na de pronkrolvakantie succes met je verbouwing en inrichting van jullie nieuwe pand.

Liefs Hermien

janita m zei

Kunst met een hoofdletter K, prachtig je pronklap.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...