vrijdag 21 december 2012

Weggevertjes

Bijna aan het eind van het jaar gekomen willen we jullie nog even verrassen met wat "weggevertjes".
Voor de eerste, de broddellap, hoef je bijna niets te doen.

Patroontje van de site halen en breien, dat is alles.

Veel plezier ermee!
Voor de tweede, verschillende mooie boeken en een borduurpakketje, mag je iets meer doen:


Volg dit weblog (zie rechterkolom), vind ons leuk op facebook of meld je aan voor de nieuwsbrief (rechterkolom op website).
Reageer vervolgens op dit berichtje (zet daarbij ook even wat je hebt gedaan).

Heb je dit allemaal al gedaan? Dan is alleen een reactie voldoende om kans te maken op één van deze vijf kadootjes!

23 opmerkingen:

Yolanda zei

Nieuwsbrief....check
Facebook ......check
Volgster.......check

Wel....alles klopt dus maak ik een kansje........

Fijne feestdagen,
Yolanda

Anoniem zei

Ja alles gedaan,doe het al jaren:) hele goede kerst,en een gezond mooi quilt 2013. Liefs Hermien

Ik ben Esther zei

Bijna alles check ik heb alleen geen facebookaccount...hoop dat ik toch mee mag doen...:O)
Ik hoop het pakketje te winnen,die heb ik nog niet...:O)
Hele fijne feestdagen,
veel liefs Esther

Made by Meet zei

Nieuwsbrief kreeg ik al en volger was ik ook al en nu heb ik Facebook geliked !!!
Hele fijne Kerstdagen, lieve groet Meta

Anja H zei

heb alle drie al, dus ik hoop dat ik mee mag doen met de verloting.
Groetjes, Anja H

Guusje, zei

Bedankt voor het nieuwe patroon ik ga er snel mee aan de gang. Ik volg je, heb je nieuwsbrief volgens mij ook en helaas zit ik niet op facebook dus ik kan je daar niet liken.

foekie's fashion zei

Leuk, ik heb je nieuwsbrief en geliked op facebook en ben nu volger.
Alleen patroontje 1 nog niet gebreid want ik had al een ander begin. Fijne feestdagen en groetjes van joke

Gonny zei

Al enige tij (stille) volger. Aangemeld voor de nieuwsbrief (moet nog even naar mijn 'postvak'). Facebook doen wij niet aan......

GRANNY'S HOUSE zei

Alle drie doe ik al een poos, dus is in orde en ik vind het niet erg om iets te winnen ;-)
Ik wens jou en de jouwe mooie liefdevolle feestdagen toe en een gezond 2013.

Groetjes
Ines

twink zei

voor de 2e keer de beste en creatieve wensen voor 2013. ik doe graag mee groet tiwnk hoeksema

Rennie zei

In de eerste plaats fijne dagen gewenst. Volg je al jaren en ben soms actief. Ik geniet van alles waar je me in wilt delen. Ik heb me nu ook aangemeld bin je als volger op FB en voor je nieuwsbrief. Groet uit Leiden.

Vlijtige Handjes zei

Dank je wel voor de mooie broddellap. Volger, nieuwsbrief en FB ik heb alles :) Warme kerstdagen.
Groetjes Anita

Lita zei

Hele fijne feestdagenb toegewenst. Ik ben volger, heb geliked en ik krijg de nieuwsbrief, dus het hele pakket, groetjes ,Lita

Johanna Zweden zei

Vanuit Zweden, wensen wij jou en je familie hele fijne kerstdagen toe, en een heel gelukkig 2013 met veel liefde geluk, en vooral gezondheid, en veel handwerkplezier, volgend jaar dat we samen mogen delen
Liefs Joke en Angus

Anoniem zei

hallo joke bedankt voor de mooie pakketjes die ik van jou ontvangen heb,vanmiddag aan de slag met de broddellap en met de kerstdagen ga ik een begin maken met de pronkrol....zo kom ik dit jaar de kerst wel door,af en toe wat knie oefeningen en op naar een soepel 2013!
ik wens jou en je gezin hele gezellige feestdagen en veel gezondheid in 2013! groetjes hanneke

Anoniem zei

Joke, hele fijne feestdagen samen met je gezin en een heel goed en gezond en creatief 2013. Volgen doe ik je al!
groetjes, Gerrie

Anoniem zei

was al een stille volger maar nu officieel, nieuwsbrief en facebook had ik al.
Alle goeds voor 2013.
Groetjes Mini

Manon zei

ik ben al geabonneerd op je nieuwsbrief en ik ben ook volger..

Joke zei

Hallo Joke,
De broddellap is bijna af, de pronkrol is erg leuk om te doen, alleen facebook is niets voor mij.
Fijne feestdagen en geniet van alle fijne dingen!!
Groet, Joke

Cora Hoekstra zei

Jullie stonden al in mijn favorieten maar nu ook aan de 3 andere voorwaarden voldaan.
Alleen jammer dat ik deel 1 t/m 10 niet meer gratis kan downloaden van de broddellap, of ligt dat aan mij.

Geniet van elkaar met de kerst.

marga zei

Lees vaak jou blog met af en toe een reactie. Ik heb mij nu aangelmeld op de nieuwsbrief. Ben al vaak van plan geweest jou winkel te bezoeken wie weet lukt het dit jaar tijdens een fietstocht in die mooi omgeving.
Fijne dagen samen met idereen die je lief is.
Groeten
Marga

ine zei

Of staat er...er staat óf!!

Dus nieuwsbrief en facebook zou genoeg moeten zijn ;-)

Fijne feestdagen en een gezond en creatief 2013.

Henny zei

OOK hier net jouw link op FB gezet! nieuwsbrief en volger dat is oud nieuws, haha. De breirol is bijna af nu eens kijken af we nummer 1 aan het einde er aan kunnen maken .... Leuk om mee te mogen doen(Paske boek/super) fijne jaar wisseling, groetjes Henny

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...