woensdag 12 december 2012

Scandinavian Christmas

Vorige maand stuurde Fanny mij foto's van de vorderingen van haar "Scandinavian Christmas".
Zo leuk om te horen dat ze er met veel plezier aan werkt.
Kijk hoe vrolijk haar engeltje is.
De kerstman en zijn rendier zijn ook present.
De top is klaar en Fanny mailde dat ze hoopte ook het quiltwerk voor kerst af te hebben.

Ik ben heel benieuwd of dat is gelukt..............

Mocht je nu ook zin hebben om deze fantastische quilt te maken? We hebben nog een paar pakketten.
En geloof me, het is zo'n leuke quilt om aan te werken: patchen, appliceren, stitchen allerlei technieken komen aan bod en het resultaat is zo leuk!!

Kijk maar even hier in de webwinkel.






5 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Joke,
Leuk dat je mijn foto's hebt geplaatst. Ik kan je melden dat de quilt inmiddels helemaal klaar is en dat deze een ere plaats heeft gekregen in onze huiskamer.
hartelijke groetjes
Fanny

Willy zei

Dit vind ik ook wel één van de mooiste kerstquilts die ik heb gezien. Vooral die op elkaar gestapelde dieren vind ik zo leuk.
Ik lees net dat Fanny 'm al heeft hangen, mooi op tijd.
Groetjes,

Grit zei

This looks so fantastic.
Liebe Grüße Grit

Tony zei

Het is een leuke quilt. Ik kijk alleen al naar je blog voor die prachtige en lieve honden.

Belleke Creatief zei

wauw zo een gezellige quilt! Ik kan niet stoppen met ernaar te kijken.
zo prachtig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...