maandag 26 november 2012

Geen berichtjes want geen foto's

't Is al een heel tijdje stil op mijn blog.

Ik wil wel heel wat vertellen en laten zien maar dat laatste is nu net het probleem: ik kan geen foto's plaatsen.

En een verhaaltje zonder plaatjes vind ik niet zo leuk!

Mijn mooiste herinneringen aan het  vroeger voorgelezen worden is dat ik vooral het plaatjes kijken zo leuk vond.
Het verhaaltje boeide me altijd wat minder.

En daarom is het hier nu zo rustig.

Er wordt aan het probleempje gewerkt dus nog even geduld aub...............


11 opmerkingen:

Bizzy Martine zei

Het lijkt wel of iedereen de laatste week geen foto's meer kan plaatsen. Ik had het ook vorige week en heb mede door enkele tips de oplossing gevonden. Ik heb de uitleg deze morgen nog op het reactieformulier van Tuinpatch Carina gezet. Als je het nog niet opgelost hebt, kan je daar bij de reacties kijken.
Grtjs, Martine

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Och wat toch erg met al die bloggers. Wanneer zijn wij aan de beurt? Het lijkt verdorie wel een virus.
We wachten rustig af hoor.

groetjes

Wietske

Gonny zei

Het is inderdaad momenteel de een na de ander. Ik hoop dat vele anderen en ikzelf er van gevrijwaard blijven.
Succes met het zoeken naar een oplossing!!!

KijkDaarIs zei

jammer...maar ik heb nog wel wat plaatjes op mijn netvlies van jou winkeltje....daar teer ik nog even op...wat was het weer gezellig...enneh...ik wil alles maken!!!...*Ü*...:0)
Fijne avond

Anoniem zei

Oh jij ook al, hier kunnen we niet printen,scannen enz. Fijn een computer maar als t niet werkt, grrr.

Sterkte met zoeken naar de oplossing.

Groetjes Hermien

Monica zei

Oeps het lijkt wel een epidemie, ik hoop dat ik niet wordt aangestoken, want als digibeet zou ik mij geen raad weten

Willy zei

Als je het berichtje van Blogger bedoelt, dan gaat het om een fout.

http://productforums.google.com/forum/#!category-topic/blogger-nl/9VO2qYd4wNg

Groetjes,

Johanna Zweden zei

Joke ik heb 2 dollar 49 betaald en nu heb ik weer 25mg voor die prijs hoef je niet zonder foto´s te zitten want dat zou jammer zijn
Fijne dag vandaag groetjes Joke

Jolanda zei

Balen zeg, we wachten geduldig op je beelden.

Anoniem zei

Ja, ik blijf ook rustig wachten, maar leuk is het niet voor jou. Succes! Groetjes Wilma

Noor zei

ik kreeg van de week ook het bericht dat ik geen foto's meer kan plaatsen. Ik heb de foto's verkleind, ben benieuwd tot hoever ik nog kan gaan. Misschien moet ik alle foto's die erop staan verkleinen.
Succes, Noor

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...