vrijdag 30 november 2012

Dankzij hulp!

Ja! Ik kan weer foto's plaatsen.

Zij heeft heel wat foto's verkleind zodat ik weer wat ruimte heb.

Ik laat het allemaal maar braaf gebeuren want snap er zelf helemaal niets van.

Ik mag nu alleen nog maar "kleine foto's" plaatsen................

En omdat ik nog niet weet hoe ik foto's moet verkleinen laat ik die sturen.

Wat een hulp!

En de foto's die ik toegestuurd kreeg komen van haar zusje..............ook een lief kind van me.

(Geen site en geen blog maar wel borduurgaren, -stof, -naalden en -boek en helemaal in de ban van borduren!)

Dit boek  nam ze vorige week mee en tussen werk en studie door heeft ze al heel wat steekjes gezet.

Bedankt lieve meiden voor al jullie hulp!









11 opmerkingen:

Lida zei

Fijn dat je dochter kon helpen en wat een mooi borduurwerk! Fijn weekend,
Lida

Grit zei

Tolle STickerei!!!
Liebe Grüße Grit

Anoniem zei

Fijn dat je er weer bent.
wat mooi dat borduurwerk,ik ben ook begonnen, maar kan het niet zien, kom donderdag maar eens kijken naar wat groter linnen.

fijn weekend Hermien

Annelies zei

Dat lijkt haast wel een stukje Holbeinsteek. Mooi hoor.

marcella zei

dat lijkt me een erg leuk boek! Mooi begin van de sampler. Heerlijk, jouw dochters ;)

Annelein zei

Heerlijk dat je weer foto's kunt plaatsen!

En wat wordt het borduurwerkje mooi!!!

Johanna Zweden zei

Schitterend word dat Joke
Fijn weekeinden groetjes Joke

Guusje, zei

Wat wordt dit mooi en wat geweldig dat je zo geholpen bent en weer foto's kunt plaatsen.

Willy zei

Wat een samenwerking. Het borduurwerk is prachtig. Fijn weekend,

By Pastries zei

Super dat je hulp krijgt! Fijn zulke dochters! En dat kan ook niet anders met zo'n leuke mama!

Marion zei

Fijn hé dat je hulp krijgt van je dochter. Nu kun je weer heel wat berichtjes, met foto's plaatsen. Ik ben ook gelijk begonnen met de foto's naar 800x600 pixels te veranderen zodat ik geen problemen krijg.
Bedankt voor de tip.

Lieve groetjes van Marion

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...