maandag 20 februari 2012

Foutje!

Even een kort berichtje want ik ben nog druk met het uitpakken van de spulletjes van de handwerkbeurs.
We hebben leuke dagen gehad en ontzettend veel breipatroontjes verkocht. Helaas bleek er een foutje in de beschrijving van het "berendekentje" te staan. 
Wil iedereen die op vrijdag dit patroontje kocht contact met ons opnemen?
 Gelukkig attendeerde een oplettende breister ons op het foutje en hebben we op zaterdag en zondag de goede patronen kunnen verkopen.                                                                                                                                                      

2 opmerkingen:

Janet zei

Wat een leuke stand had je op de beurs! Ja ik heb je ongegeneerd staan te bekijken ha ha jookies in het echie!! nee ik durfde je nog niet aan te spreken misschien de volgende keer. Je schoollapje hangt inmiddels in m'n keuken te pronken, echt mooi geworden! succes met het uitpakken!!

KijkDaarIs zei

twijfel twijfel...zal ik wel of zal ik niet!!..;0)
het is nog steeds een leuk dekentje!!...;0))
fijne dag

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...