woensdag 16 november 2011

Give Away

Blij verrast was ik toen ik van  Janet een berichtje kreeg dat ik een van de gelukkigen ben die een patroontje krijgt van haar give away! Als ik het ontvangen heb zal ik het jullie laten zien!

En omdat me dit toch wel een heel klein beetje erg blij maakt vind ik het op mijn beurt weer leuk om jullie kans te geven op iets leuks. Kijk, Beer heeft al een keus gemaakt. Vind je het leuk om  een patroontje, knoopje, lapje enz.  van ons te krijgen?

Waag een gokje en doe mee!

*Heb je een weblog? Dan vinden we  het leuk als je een linkje op je blog zet.
 Staat er al een linkje op je weblog? Vertel dan even verder over deze Give Away.

*Geen weblog?? Dan hebben we het volgende bedacht: wordt volger en je maakt ook kans op een prijsje.

*Al volger en geen weblog??? Laat in dat geval even weten waarom je al dan niet vertrouwen hebt in dit unieke tweetal dat de prijzen uitdeelt.

Volgens ons maakt iedereen nu kans!

Laat in alle gevallen een reactie op dit berichtje achter zodat we makkelijk kunnen zien we er mee doet.

Alle prijsjes zijn goed gekeurd door deze erkende keurmeesters die wel zo leuk op de foto staan maar begrijpelijkerwijs geen onderdeel zijn van de te verloten spullen. Bovendien zijn ze niet om te kopen met iets lekkers of een knuffel. Sorry!

69 opmerkingen:

Saskia zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Vlijtige Handjes zei

Een super leuk idee. Ik zal deze week even mlding maken van de give away
groetjes Anita

Anita A zei

Hallo Joke,
Natuurlijk doe ik graag mee aan de give away, jammer dat dat niet een van de honden is !!!
Jouw link staat permanent op mijn blog. Groet,

katrien zei

WAt leuk ,ik doe graag mee.Je link staat reeds geruime tijd in mijn lijstje van blogs.

Wieke van Keulen zei

Wat gezellig, zo'n "give away"; het lijkt wel een partijtje. Wat een enig onderschrift voeg je aan je verslag toe. Volgens mij verwijs ik al naar je, maar ga zo kijken of dit klopt.

Merian zei

Leuk een give away.
Ik vermeld het op mijn blog.
Je staat al bij te volgen blogs.

groetjes Merian

Anoniem zei

Dag Jookie, zoals elke dag kom ik op bezoek op je blog, ik hoop dat de 2 honden de goede keuze maken!
Tot kortelings!
Josine

Noor zei

leuk hoor een give away, ik doe graag mee en zet je linkje op mijn weblog.
warme groet, Noor

Ritainquiltland zei

Ik heb nog niet zo lang een eigen web-log, maar jouw web-log lees ik al heel lang. Een link naar jouw blog had ik al ingesteld. Dus ik doe graag mee!

Groetjes Rita.

Lida zei

Ik ben een echte hannes als het om linkjes gaat, maar zal het wel in mijn logje zetten, ok?
In ieder geval veel plezier met de loting, hoop dat de keurmeesters zich aan de regels houden en de papiertjes niet opeten! Groetjes
Lida

Monica en Guus zei

Ha Joke, eindelijk lijk ik een beetje grip te krijgen op 'blogspot', en probeer een linkje naar jou te maken. Op het ogenblik snap ik alleen maar hoe ik iemand bij mijn favorieten kan toevoegen, en dat is dus bij deze :-)). Gezellig weer even alles bij jou te hebben gelezen en bekeken

Jeanny zei

Leuk hoor, ik doe mee en je staat al langere tijd bij mijn favorieten op mijn weblog.

conny's quilts en creaties zei

Leuk, leuk, leuk, wat een geweldige keurmeesters heb je toch. Ze hebben een mooie keuze gemaakt. Wat liefs dat je deze give away organiseert, ik waag graag een kansje. Er staat een permanente link naar jouw blog op het mijne en een volger ben ik ook al lang, veel plezier met de verloting! groetjes, Conny

Guusje, zei

Wat geweldige keurmeesters heb je aangesteld nu moet het goed gaan. Ik zal zo nog even een linkje naar dit bericht zetten en leuk idee.

Annemieke zei

Hallo Joke
Wat een leuke give away. Graag doe ik mee, en je lieve assistenten zullen vast ook zonder een lekkere beloning de trekking voor je willen doen.
Ik heb geen web-log maar ben een stille lezer en bewonderaar van je mooie dingen die je maakt en elke keer weer zo smaakvol op je blog weet te zette. Het inspireert enorm om zlef ook lekker aan de slag te gaan.
Groetjes
Annemieke

maureen zei

helemaal leuk! Heb zelf geen weblog maar regelmatig te vinden op je weblog groetjes, Maureen

quiltlodge gerda zei

Neeeeee, ik kan niet meedoen en dat wil ik wel heeeel graag. Je hebt nog een categorie vergeten, namelijk:
-Wel een web-log
- Ben al volger
- MAAR... krijg het niet voor elkaar om een linkje te plaatsen. Heb het al verschillende keren geprobeerd, maar het lukt niet! HELP (ik ga het wel weer even vragen bij mijn Hulp-desk genaamd Anita van de vlijtige handjes) Groetjes en een dikke knuf voor het unieke, hartveroverende tweetal.

quiltlodge gerda zei

p.s. Ik al er wel even over vertellen op mijn blog en natuuuuuuuurlijk heb ik alle vertrouwen in dat heerlijke tweetal want zij kennen mij en zijn echt STAPELGEK op mij!!! :-))
Dus dat kan niet mis gaan.

Yvonne zei

Dat zijn leuke spulletjes daar wil ik wel een kansje voor wagen. Ik zal ook nog even een link plaatsen op mijn blog.

Willy zei

De tante van Tjorven doet graag mee en plaatst een linkje op haar blog, groetjes

marcella zei

Goed idee, die give away, ik dacht dat ik je alláng volgde :) Nou ja, ik ben ook nog best nieuw op blogspot:)

Ik ben Esther zei

Ik ga een gokje wagen...:O)Hopen dat het lukt een berichtje bij je achter te laten.En natuurlijk zet ik ook even een linkje op mijn blog en volger was ik natuurlijk al...:O)
Liefs Esther

Anoniem zei

Beste jookies,
Ik volg jouw blog vaak,maar heb geen eigen blog.
Graag waag ik een gokje.
Groet Erica uit de Beemster

susana zei

Wat een leuke give away spulletjes, daar waag ik wel een gokje voor. Zal een linkje maken op mijn blog.
groetjes Susi

Supergoof zei

Wat een gave give away!

'Effe m'n lijstje tsjekke",...

-Linkje stond al op blog,...
'tsjek'

- linkje geplaatst naar de give away,...
'tsjek'

-volger ben ik natuurlijk ook al heel lang,...
'tsjek'

- En ik heb alle vertrouwen in Pooh & Beer,...
*zet een bakje pensstaafjes neer voor de jury*
'tsjek'
;o)

Veel plezier!

Miss Steekjes zei

Wat een feestje deze give-away! Ik heb sinds kort een weblog en heb een linkje geplaatst naar deze site(heb er wel bij gezet dat ik liever niet heb dat er zo veel mensen meedoen, goed?)Ik doe dus graag mee met deze leuke give-away.

Jeanneke zei

Wat een leuke give away! Dankjewel voor de kans dat leuke pakketje te winnen; ik loot graag mee!
Op mijn weblog zal ik er melding van maken en ik heb me aangemeld, om je te blijven volgen!
Groetjes en een fijne dag gewenst,

Jeanneke.
http://dezondagssteek-jeanneke.blogspot.com

Martine zei

Leuke give - away . Volg je blog reeds geriume tijd maar heb mij nu als volger opgegeven.Heb ook het volste vertrouwen in de leuke keurmeesters.

AnitaS zei

Ook ik doe graag mee. De link is er, volger ben ik, verwijzing komt vandaag.

ineke zei

Hi,

Ik vind het leuk om mee te doen, ik heb je bij mijn favorieten gezet.

josé zei

Ik vind Super Goof haar reactie enig.

Ik heb geen log momenteel moet nog steeds een nieuwe maken.

Dus sla mij maar over .


Heel veel succes

lia zei

leuk deze give-away. ik doe graag mee.volg je blog al heel lang en heb me nu als volger opgegeven

verbreea zei

wat een leuke give-away,ik wil heel graag meedoen. Ik heb het grootste vertrouwen in de keurmeesters, alleen is alles nog intact? Bij mij zouden er dingen stiekem meegenomen worden om lekker op te gaan kauwen. Ik ben altijd heel alert als mijn quiltspullen op tafel liggen en mijn lieve pup loopt langs.
Fijne dag

Carin zei

Wat een mooie give away en ik doe graag mee ! Ik heb de give away ook op mijn blog geplaatst (in de sidebar aan de rechterkant, even naar beneden scrollen).

Els zei

Wat een leuke give away heb je gemaakt, ik doe graag mee!

Eelkje zei

Wat een ontzettend leuk cadeau. Ben geen blogger, geen volger, maar wordt dat graag.

Eelkje

Ellen zei

Even een poosje niet online geweest en dan val ik gewoon met mijn neus in de mooie give away ;-)
Graag wil ik meedoen, vind het super leuk!!
Gr, Ellen

Elza zei

Ja leuk ik doe mee en probeer het op mijn blog te krijgen.
Groetjes ELza.

Marianne S zei

Hallo Jookie

Wil ook graag meedoen, maar heb geen blog. Je staat al jaren bij mijn favorieten, maar me opgeven als volger lukt weer niet, jammer hoor.

Hartelijke groetjes
Marianne S

Janet Rozenberg zei

Hoi Joke,

Ik heb je Give Away vermeld op mijn weblog. Nu maar hopen dat de lieve hondjes een goeie neus hebben .... succes jongens, de koekjes zijn onderweg!

Groetjes Janet

Quibi zei

Ik wil natuurlijk ook mee doen aan deze giveaway! Zoveel leuke dingetjes die jij altijd weer hebt en als je ze dan ook nog weg gaat geven.....

Hennie Schutter-Weening zei

Ook wij hebben 2 honde(dames) die zeer nieuwsgierig zijn en altijd alles willen 'keuren'.
Leuke give-away.

Groetjes Hennie Schutter

Peti zei

Ik waag een gokje, en ik vind het eigenlijk wel een leuk idee dat degene die de give-away wint weer een nieuwe opzet. Ik doe dat ik ieder geval. groetjes Peti

Unknown zei

Leuk blog heb je en ik ben gelijk gevallen voor je honden ,schitterend zo'n span.Leuk idee om een give-away te organiseren. Zal je een link op mijn blog zetten, vooral omdat ik je dan makkelijker kan volgen.

Vrolijke groetjes Renée

marijna zei

Hallo Joke, ik doe ook mee. Je keurmeesters zullen hun werk prima gaan doen!

liav zei

Ik vind het hondje wat ik zie op je blog een scheetje. Wij hebben ook een golden retriever en ik moet gelijk weer denken aan zijn puppietijd. Uiteraard wil ik ook graag mee doen met de leuke give away

liav zei

Ik vind het hondje wat ik zie op je blog een scheetje. Wij hebben ook een golden retriever en ik moet gelijk weer denken aan zijn puppietijd. Uiteraard wil ik ook graag mee doen met de leuke give away

liav zei

Ik vind het hondje wat ik zie op je blog een scheetje. Wij hebben ook een golden retriever en ik moet gelijk weer denken aan zijn puppietijd. Uiteraard wil ik ook graag mee doen met de leuke give away

liav zei

Ik vind het hondje wat ik zie op je blog een scheetje. Wij hebben ook een golden retriever en ik moet gelijk weer denken aan zijn puppietijd. Uiteraard wil ik ook graag mee doen met de leuke give away

francescashabbyhome zei

Ciao Joke!!!!
In quanto tua ammiratrice parteciperò con tanto piacere! Un bacio, Francesca.

Linda zei

Wat een mooie give-away daar wil ik graag aan mee doen,ik ga je volgen en plaats een linkje op mijn blog waar trouwens ook een weggever staat dus als je zin heb ben je van harte welkom.Moet alleen wel toegeven dat ik het meest van de keurmeesters gecharmeerd ben,wij hebben nl.ook Berners gehad gr.Linda.

Manon zei

Hoi Joke,

Ik keek al regelmatig even op je blog, dus het was nu een mooie aanleiding om me nu dan ook maar aan te melden als volger.

Manon

Joyce zei

Jeetje wat een gezellige drukte is het hier!! En oh oh oh wat worden Pooh en Beer weer lekker verwend....... en omgekocht?...(tjek ;)
Achtervolg je natuurlijk al járen, maar nu ook officieel!!
:o))

Zit op hete kolen dus logje maken lukt effies niet!
Veel plezier met het vervolg van deze give-away en een fijn weekend!!

Bo en Tinka zei

Hé Pooh en Beer!!!!
Doen jullie een beetje je best voor ons vrouwtje!! Ze heeft geen pensstaafjes maar mompelde iets van lapjes voor Pooh??
;o))))))))

Piets zei

Ik ben ook een stille lezer die geniet van je weblog. Zelf heb ik geen weblog. Maar doe graag mee met je Give Away. Prachtige, lieve keurmeesters heb je.

Nardy zei

Hallo Joke, wat een prachtige give away. Ik doe graag mee en heb een linkje geplaatst op mijn blog! Groetjes Nardy

Hennie zei

Hallo Joke, je give away ziet er prachtig uit, natuurlijk ben ik ook van de party, ik plaats een linkje op mijn blog.

Fijn weekend Hennie.

Annemarie zei

Hallo Joke, wat een ontzettend leuke give away. Er staat al een hele tijd een linkje naar je blog op mijn blog en ik heb net ook een berichtje gemaakt over de give away.

groetjes,
Annemarie

johan en henny zei

hallo Joke, ik ben volger geworden en doe graag mee! groetjes Henny

Rennie zei

Wat een leuke give away ik doe heel grag mee. Ik heb al enige tijd een link naar je blog op mijn eigen weblog http://rennie-stitchinbitch.blogspot.com. Ik zal dit weekend extra melding van je give away maken.

quilting Jeannet zei

Jammer toch dat je overal altijd volger moet worden, is dat dan zo belangrijk hoeveel volgers een mens heeft"? Ik volg niemand, alleen mijn eigen man, dus helaas, deze give away gaat aan mij voorbij.....

Wilma zei

Leuke give away.... Ben benieuwd hoe de prachtige honden gaan kiezen. Groetjes, Wilma

Annelein zei

Nou, dan waag ik toch ook nog maar een gokje. Het ziet er allemaal erg vrolijk uit!

En wat een voorbeeldige honden Joke! ;)

Quilting Moesje zei

Ha Joke,
Ga het toch proberen zo pril nog in weblog land.
Wat een avontuur vind ik het!
Nu ga ik dus proberen hoe ik een link naar jou log kan maken op die van mij.
ps,
Er zitten al wat stofjes van jou in de quilt(s) waar ik mee bezig ben!
Lieve give-away heb je hoor!
Groetjes,
Simone

witje zei

leuke give-away en ik doe graag mee
Wat lieve beesten heb je

Rorò zei

Ciao Joke, i tuoi lavori sono bellissimi. Partecipo volentieri al tuo giveaway e ( if you like) I invite you and your friends on my Blog where you find my Giveaway
http://lemiepieccolecreazioni.blogspot.com/2011/11/giveway-o-blog-candy.html

Good luck anf enjoy your self
Rorò

marta zei

sorry, I do not understand your language. but I see in another italian blog this giveaway. and I love giveaways. may I partecipate? I have not a blog, but you can contact me by e-mail. thank you and have a good day. marta (mail: sakehanska@virgilio.it)

cieltje zei

ik doe graag mee voor deze give-away

LuAnn zei

What a fun giveaway, and I love your two inspectors. I have just become your newest follower today.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...