vrijdag 18 november 2011

Even serieus......

Beste dames,
Als oudste van de twee moet me toch even iets van het hart.......................
We worden een beetje verlegen van alle lieve, grappige, ontroerende reacties maarrrrrrrrrr...............
Zoals we al zeiden: we zijn niet om te kopen ( nou ja, in principe dan).
Dus maak het ons niet moeilijk!!! We zijn dol op pensstaafjes, lapjes en alles wat jullie ons aanbieden maar we moeten eerlijk zijn!!!!
Vrouwtje probeert ons op te voeden als lieve, sociale dieren en we mogen van haar wel dromen over al dat lekkers waarvan sommigen van jullie ons mee om willen kopen maar we zijn streng doch rechtvaardig! 
[Oeps, er groeit een neus :))))]

Kortom: wij slapen er nog een nachtje over en morgen gaan we vertellen wie de leuke spulletjes krijgt dus blijf  reageren !!!!!!!!!!!!!!!!!

10 opmerkingen:

Elly zei

Ik wil wel een keer op jullie passen hoor. Helemaal geen probleem.

Supergoof zei

Pssst Pooh & Beer, ik moet van Bregje zeggen dat ze ook 'een Jookies-volger' wil worden, en dat ze jullie helpt met de omkoopbuit,....
;o)

Willy zei

Pssssst, zijn jullie ook niet te verleiden met een mooie foto van jullie tweetjes op mijn blog?!

Anoniem zei

Uit dit nest zou je nog niet willen voor een biefstuk! welke hond ligt er nu op zo'n mooi quilt?
ze zijn wel erg schattig zo bij elkaar, duo penottie
Groetjes nicole

Anoniem zei

In deze twee heb ik alle vertrouwen. Droom maar lekker vannacht over wie de winnaar is Pooh en Beer. Dat lukt vast wel.

Sterkte met het kiezen uit zoveel reacties!!!

Dikke knuf van Hermien

Anoniem zei

Wat een schatjes!

Lida zei

Hé lekker dier, ik heb nog een heerlijk bot in de aanbieding en nee ik koop je niet om hoor, maar verwennen mag toch wel, trouwens mijn bazinnetje wil altijd dat ik alles wat ik krijg eerlijk deel, dus laat het mij maar weten! Woef
Tara

By Pastries zei

Wat een heerlijke knuffels zijn jullie toch!

By Pastries zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Noa zei

Hey lieve honden

Ik heb jammer genoeg geen hondjes heb alleen altijd een pikneeshondje als loge en die krijgt ook van alles lekke verwennen

gr

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...