donderdag 9 september 2021

Het gaat voorbij

 Elf jaar geleden werd ik op slag verliefd toen ik hem voor het eerst zag:

onze ongelooflijk lieve Pooh.

Vanaf die tijd maakte hij me dagelijks tig keer blij en wist hij me aan het lachen te krijgen.


Zijn onvoorwaardelijke liefde en trouw, zijn grapjes en zijn ondeugden.

Wat mis ik hem.

Ook Beer mist hem enorm. 

Tien jaar was Pooh zijn grote voorbeeld en voelde hij zich veilig bij hem.

En nu is het evenwicht er even niet meer, zijn we uit ons doen.

We hebben Pooh op 6 augustus laten gaan.

Verdrietig maar zo blij dat ik zoiets moois heb ervaren als de band die wij hadden.

Dag mooie vent, bedankt voor al je liefde ❤

 


 


4 opmerkingen:

Annelies zei

Wat triest. Veel sterkte.

Ineke zei

Heel veel sterkte

AnitaA zei

Och, wat sneu voor jullie allemaal!

marja zei

Heel veel sterkte met het verlies van Pooh. Hoe gaat het met Beer, is hij ook erg uit zijn doen?
Eind maart onze lieve, fantastische labrador Bica moet laten inslapen na 11 jaar en onze labrador Yara ( 6 jaar) was totaal van slag. Sinds 2 maanden is de hond van onze zoon( golden retriever van 2,5 jaar) door omstandigheden bij ons in huis gekomen en nu is ze eindelijk weer zichzelf.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...