woensdag 2 oktober 2019

Herfst


Ik houd er wel van, van de herfst.
De dagen worden wat korter maar het is heerlijk om buiten te zijn.
De geuren en kleuren van het najaar vind ik heerlijk!
De avonden zijn weer langer.
Tijd om in huis weer sfeer te maken.
Ook in de winkel heeft de herfst haar intrede gedaan.
Groen- en oranjetinten hebben we volop.

Op 24 oktober hebben we een herfstworkshop gepland.
Je hoeft alleen maar je naaispullen mee te nemen.
Wij zorgen voor het materiaal!

De beide ratjes op de foto's staan ook in de webwinkel.
Ze zijn allebei te koop.
De opbrengst gaat geheel naar de opvang van een van mijn dochters!
Zij vangt ratjes op die door hun oorspronkelijke eigenaren in de steek zijn gelaten.
Ze heeft nu alleen nog oude, zieke diertjes die de nodige kosten met zich meebrengen. 
Denk aan voer, bodembedekking, medicatie.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk initiatief de verkoop van de ratjes,kun je iets duidelijker zijn over de opbrengst ,het gaat naar je dochter schrijf je ?

Gr . Loes.

Joke zei

Beste Loes,

Mijn dochter heeft een opvang voor ratjes. Veelal oude en zieke diertjes die door hun oorspronkelijke eigenaren in de steek zijn gelaten.

Ik zal dit ook nog even in mijn bericht vermelden. Goed dat je er naar hebt gevraagd.

Groeten, Joke

It's me zei

Geniet van de herfst ...liefs Ria πŸ§‘πŸπŸŒ»πŸ„πŸ‚πŸŒ½πŸŒΎπŸ§‘

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...