zondag 3 februari 2019

Vijf jaar Eibergen

Deze maand is het vijf jaar geleden dat mijn bedrijfje van Neede naar Eibergen verhuisde.

Vanuit huis naar een eigen plek is voor mij een hele vooruitgang en verbetering geweest.

In die vijf jaar is er ontzettend veel gebeurd en heb ik zelfs twee keer overwogen om te stoppen.


Gelukkig is dat niet gebeurd en hebben we gisteren een klein feestje gevierd met bijna alle cursisten van dit seizoen.

Ik heb genoten van de aanwezigheid van iedereen die er was en ben enorm verwend.

Dankjewel lieve allemaal!


De rest van de maand hebben we diverse demonstraties, akties, een verrassingsworkshop en een bee in de agenda staan.

Ik verheug me er op om veel mensen te ontmoeten!


2 opmerkingen:

Jo Huijsman zei

Een super prestatie Joke, ik hoop dat je nog vele jaren zo door kan gaan!

wilma oud zei

Proficiat en ik hoop dat je nog heel lang kunt en zult blijven doorgaan. Groetjes van Wilma

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...