vrijdag 24 augustus 2018

Achterdoek


De laatste quiltsteekjes zijn gezet.

Rijgdraadjes kunnen verwijderd worden.

Stof voor de bies wordt uitgezocht.


Langzaam maar zeker vordert het tweede quiltje met het thema 350 jaar Achterhoek.

Dit quiltje maak ik op verzoek van museum de Scheper.

Daar zal het vanaf zaterdag 7 september te zien zijn tijdens de tentoonstelling over Willem Sluiter.


"Achterdoek" gaat het heten.

Wat ingetogen en sober maar met een lieflijke uitstraling.

Dat is ook Achterhoek voor mij.


Het andere quiltje dat ik met dit thema maakte wordt op zaterdag 8 en zondag 9 september bij mij thuis gepresenteerd.

Zoals te zien is is deze echt heel anders.

Kom je op 8 en 9 september beide quiltjes bekijken dan ligt er een leuke attentie voor je klaar!


3 opmerkingen:

Annelein zei

Volgens mij zijn het allebei hele lieve mooie quiltjes...

wilma oud zei

Prachtig dat je dit doet. Fijn weekend nog en groetjes van Wilma

Jo Huijsman zei

Ik kom natuurlijk kijken naar deze prachtige wondertjes

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...