donderdag 28 juni 2018

Klein kijkje


Als je goed kijkt zie je hem liggen:

mijn "Duisent Vreugden" quiltje.

Ik heb gewikt en gewogen en overlegd...

Het komt mee naar de open dagen.

Niet dat je het hele quiltje dan al kunt zien.

De officiële presentatie is immers tijdens de open monumenten dagen.
  
Nee, ik zal het een beetje opvouwen, inpakken enz.

Zodat je het grote geheel nog niet kunt zien


maar toch een beetje een indruk kunt krijgen.

Want misschien wil je wel meedoen aan de cursus die 20 september start?

Dan heb je toch al vast iéts gezien.

1 opmerking:

Annelein zei

Het is een heel mooi quilt... de stofjes... de borduurtjes... Het doet de streek recht met zijn schoonheid maar ergens toch ook passende eenvoud...

En dat kan ik allemaal vertellen door die mooie inkijkjes die je op dit blog hebt laten zien...

Ik denk dat mijn mond openvalt als ik hem in het echt een keer te zien krijg...

De liefde straalt ervan af... Je hebt jezelf overtroffen Joke... <3...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...