woensdag 14 februari 2018

Duisent vreugden

Al het werk voor de handwerkbeurs is klaar dus mag ik weer verder met mijn 
"Achterhoek- quiltje".
Een gedeelte van de tekst van Willem Sluiter komt er in voor, dat staat vast.
Welke stoffen en materialen ik er verder in ga gebruiken?
Ik neem nog even de tijd om daar goed over na te denken.
 Heb nog even want het quiltje "moet" in september klaar zijn.
Hoe ik het precies ga presenteren weet ik nog niet maar wanneer ik dat ga doen is wel bekend:
zaterdag 8 en zondag 9 september staan daarvoor in mijn agenda.

3 opmerkingen:

AnitaA zei

Leuk !

Annelein zei

Mooie stofjes... lief borduurwerkje... romantische randjes... Wat een heerlijk werkje om aan te werken... Het wordt vast een plaatje...

Annelies zei

Wat leuk daarmee aan de slag te gaan !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...