vrijdag 11 november 2016

Kerstworkshop buiten de deur

Leuk! 
Ik ben gevraagd om een kerstworkshop te geven in het "Haarhoes".
Dorpshuis van mijn geboorte- en, nu weer, woonplaats Noordijk.

Tuurlijk zei ik ja!
Want ik vind het geweldig leuk dat er zoveel activiteiten in dit kleine dorp zijn.
We  gaan 3 kartonnage huisjes bekleden met stof, band en knoopjes in kerststijl.

Wil je meedoen dan kan dat!
Maakt niet uit of je in Noordijk woont of niet.

Datum: dinsdag 22 november
Tijd: 19.30 tot 22.00
Kosten: 22,50 
Materiaal en koffie en thee zijn inbegrepen.
Zelf meenemen:
-Stofschaar (die echt goed knipt!)
-Goed afsluitbaar klein potje (zoals bijv. verpakking van ouderwets fotorolletje)
-Kwastje
-Liniaal en potlood
Opgave via activiteitencommissie@haarhoes.nl
of bij Ina Timmerije 0545-291464 

Je mag ook mailen naar jookiesberen@hotmail.com

Wel graag voor dinsdag 15 november aanmelden zodat ik voldoende materiaal kan bestellen.

1 opmerking:

marijna zei

De cirkel is weer rond. Terug op je geboorte grond. Bijzonder dorp, alsof het half rond gebouwd is! Veel plezier met de workshop.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...