zondag 13 maart 2016

Ooievaars nieuws

Ik zit lekker in het zonnetje te genieten van een heel lief quiltje.

Gisteren landde het in Eibergen maar ik nam het even mee naar huis.

Het is het "ooievaarshuis" van Supergoof.

En weet je wat zo leuk is?

Vanaf volgende week hangt het in ons atelier zodat iedereen die het wil het goed kan bekijken.

En geloof me, het is zo mooi.......

Samen met de quilt kwam een pakketje mee met daarin de patronen en heerlijke snoeperijtjes.

De patronen kun  je hier in de webwinkel vinden.

Maar misschien wil je er wel gezellig met anderen aan werken?



Daarvoor heeft Gerrie 4 data vrijgemaakt.

Geef je snel op want de eerste les is al op 8 april!

De "chocola met muisje" lijkt me een prima traktatie voor bij de eerste les.

Alles over de cursus staat hier.


1 opmerking:

Jo Huijsman zei

Toen ik de titel van je verhaaltje las dat ik even????
Maar wat is dit een prachtig lief quiltje.
Leuk voor de liefhebbers.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...