woensdag 4 november 2015

Oefenlapjes

                                      Twee polswarmers zijn gebreid.

                                      De een iets anders dan de ander.

Want het waren een soort van "oefenlapjes".

 De boordsteek, het patroon, de overgang van de kleuren: van alles werd uitgeprobeerd en gewijzigd.


 

En waar eerst de overgangen niet zo mooi gingen (ik breide met de "magic loop"), ben ik nu tevreden met het resultaat!


Aanstaande zaterdag is Willeke in ons atelier en vertelt je graag van alles over het inbreien.

Er zijn nog plekken vrij. Misschien een gezellig middagje uit met een breivriendin?

Wij zorgen voor koffie of thee met wat lekkers. 
Bovendien geven we die dag 10% korting op alle breigarens!
Het patroontje van de polswarmers krijg je gratis van ons! En met twee bolletjes in kleuren die je zelf mag kiezen kun je dan aan de slag.

Hier vind je alle informatie.

4 opmerkingen:

Ik ben Esther zei

Even een vraagje, zitten de 2 bolletjes breigaren bij de prijs van de workshop in of moet je die eerst zelf kopen?
Ik zou graag komen maar weet niet of het lukt...
Groetjes Esther

quiltingmieke zei

piep mooi oefenwerkje, ik heb ook net mijn eerste paar af...kan je zien op mijn blogje..
www.culipatch.blogspot.com
knufje

Jo Huijsman zei

Hartstikke leuk, maar ik laat het feestje aan mij voorbijgaan, omdat zoals je weet ik niet kan breien,
Maar echte breiers, GAAN. Het is zo gezellig bij Joke en allemaal mooie spullen om je heen, die ook nog te koop zijn!

Annelein zei

Gaaf geworden Joke!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...