zondag 4 januari 2015

Bijna een jaar in Eibergen

Nog een maand, en dan zitten we precies één jaar in ons atelier in Eibergen.

Ik kom er nog altijd met veel plezier binnen en heb geen moment spijt gehad van deze beslissing.


Wat ik heel fijn vond is het feit dat Pooh en Beer ook altijd mee kunnen.

Maar ja, dat kan ík nou wel zo fijn vinden.......Pooh heeft het er nog altijd niet zo naar zijn zin.

Beer maakt het niet uit. Die voelt zich overal op zijn gemakkie.

(Voor wie niet weet wie van de twee Pooh is en wie Beer: de foto zegt het al.)

Nou gaan jongste en ik nogal graag naar kringloop winkels en een poosje terug zag ik er dit hondje zitten.

Hondje mocht ook mee naar Eibergen.

Eigenlijk is ie gewoon mooi zoals ie is maar een paar oogjes gun ik hem toch wel.
Spullen bij elkaar gezocht en hondje oogjes gegeven.

Beer sliep intussen lekker door.

En Pooh?  Die zat zachtjes piepend achter mij.......

En ik? Ik ben nog steeds blij met mijn mooie plekje.

Op zaterdag 31 januari vieren we "een jaar Eibergen".

Noteer het maar vast in je agenda want we hebben leuke plannen voor die dag!






2 opmerkingen:

marijna zei

Alweer een jaar? Wat gaat dat toch snel. en ik ben nog niet eens een keer bij je geweest.

Johanna Zweden zei

Wou dat ik even over kon komen en je te komen feliciteren met je 1 jarig jubileum

Wat een leuke foto van de hondjes

Groetjes uit zweden

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...