maandag 2 december 2013

Hoe is het eigenlijk met ons bijna nieuwe plekje?

Wauw! Het plafond wordt zo mooi...........
Ben nog steeds blij dat het lieve, piepkleine raampje weer in zicht is,
en de mooie, oude deur die niet meer open kan maar wel veel sfeer geeft,
En kijk wat een mooie kozijnen.......(vergeet niet even naar de bovenraampjes te kijken),
Hier een blik op de cursusruimte en het keukentje.

Wanneer we open gaan? Nou, dat weten we nog steeds niet precies. Het enige antwoord dat ik daar op kan geven is "als we klaar zijn" (en ik hoop dat dat in januari zal zijn........).

Duimen maar!


12 opmerkingen:

Unknown zei

Ziet er schitterend uit, dat weet je straks zeker sfeervol te maken, tot gauw!!

groetjes Anita

yvonne zei

Ik zal voor je duimen dat het gaat lukken. Het ziet er nu al heel sfeervol uit.
Succes nog met de werkzaamheden.
Groetjes Yvonne H

Sis Voorn zei

Dat word vast zeer gezellig allemaal !
Werk ze ;-)

Annelein zei

Ohhh.... ik kan ook niet wachten.... ziet er allemaal zo gezellig uit...

Supergoof zei

het is een droom,...
;o)

Jo Huijsman zei

Joke, Het wordt echt mooi.
hartelijke groet, jo

Unknown zei

ziet er geweldig uit Joke, ik duim voor je dat je in januari open kunt :)

Liefs Hermien

Mini Egbers zei

dat wordt echt mooi Joke, jouw kennnende is het straks met de opening heel sfeervol!
hartelijke groet, Mini

Rennie zei

Het ademt nu al een heerlijke sfeer uit.

Guusje, zei

Wat ziet het er mooi uit.

Joyce (QUILTDJOOJS) zei

Oooh wat wordt het MOOI!! Ik houd mijn agenda voor Januari alvast leeg :o)))

marijna zei

Het ziet er al prachtig uit joke. In gedachten zie ik alles er al in staan! Nog even ... en dan kun je gaan inrichten.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...