woensdag 17 april 2013

Pronkrol deel 8

Weer met veel plezier gewerkt aan een deel van de pronkrol (klik).

't Werd een andere dan gepland, wilde toch iets speciaals doen in april 2013...

Stukje geschiedenis in rood-wit-blauw-oranje.

Voel me soms een beetje bezwaard als ik mijn rommelige kladjes bij haar (klik) inlever maar op een of andere manier snapt ze altijd wat ik bedoel en maakt ze er weer een mooi patroon van.
Geweldig om zo samen te werken!
De pakketjes zijn bijna klaar om verzonden te worden.



7 opmerkingen:

Lida zei

Wat een gaaf lapje is dit en wat leuk deze kleurtjes! Ik ben weg van deze randjes! Groetjes
Lida

Annelies zei

Wat SUPER dat je de troonswisseling erin brengt. Ben nu al helemaal blij.

Guusje, zei

Wat een leuk idee om dit erin te doen. Ik doe het ook in mijn eigen pronkrol.

Yolanda zei

Oooww, wat leuk.....natuurlijk hoort dat bij 2013. En wat heerlijk om zo te kunnen samenwerken....

Anoniem zei

Oh wat fijn dat het al weer gauw vrijdag is :)


Hermien Dave

GRANNY'S HOUSE zei

Wat is die weer leuk geworden.

Groetjes
Ines

liefdevoortextiel zei

Wat is dit mooi geworden en een heel goed idee. Zelf moet ik ook weer eens de draad oppakken van mijn rol, maar ik wil zoveel!!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...