maandag 12 april 2021

Jookies verhuist

Nadat ik 7 jaar een heerlijke werkplek heb gehad aan de Nieuwstraat 71 in Eibergen krijg ik nu een fantastische nieuwe ruimte aan de Waninkdijk 1 in Noordijk.

Dit is ons woonadres: een oude boerderij met daarbij een bakhuis dat nu nog in gebruik is als kantoor voor de uitvaartonderneming van mijn man. Hij was al een tijdje op zoek naar een nieuwe locatie met wat meer ruimte. Daarvoor is een mooie ruimte gevonden in het centrum van Neede.

Het bakhuis komt over enkele maanden leeg en dan kan ik het gaan gebruiken als atelier!

 

Er zal nog heel wat werk verricht moeten worden en de exacte verhuisdatum is nog niet bekend. De opening zal kort daarop plaatsvinden.

Uiteraard blijft de webwinkel al die tijd open en zal het atelier tot die tijd ook te bezoeken zijn.

Intussen zal ik jullie op de hoogte houden van de vorderingen. Deze zullen veelal gedeeld worden op mijn weblog, op facebook en via de nieuwsbrief.

 

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...